نوشته شده توسط : نگین صادقی

پک های امنیتی زیادی در بازار وجود دارند که به حفظ امنیت منزل و خانواده شما کمک میکند و باعث می‌شود که اگر اشیا گران قیمتی در خانه نگهداری میکنید خیالتان از بابت نگهداری انها راحت باشد، معمولا این تجهیزات قیمت بالایی دارند، به همین دلیل انتخاب بهترین و مناسب ترین پک برای حفظ امنیت بسیار اهمیت دارد

با استفاده از سیستم های امنیتی که در بازار وجود دارند می‌توان امنیت خانه و خانواده را تامین کرد، به دلیل اهمیت زیاد این ابزار ها در این نوشته برخی نکات برای انتخاب  قفل دیجیتال را بررسی میکنیم. در ادامه با همراه باشید.

ایمنی بیشتر در برابر سارقان با چشمی دیجیتال

نصب چشمی دیجیتال روی درب های منزل امنیت آن را افزایش میدهد و امکانات امنیتی زیادی را در اختیار شما قرار میدهد.

زمانی که فردی درب خانه را میزند دیگر نیازی نیست که به جلو در بروید و چشمتان را به چشمی بچسبانید تا متوجه حضور فرد پشت درب منزل شوید، این چشمی ها دارای نمایگیر هستند که با استفاده از آن میتوانید فضای بیرونی خانه را به کمک آنها رصد کنید

حفظ امنیت درب های ورودی منزل

اگر خیالتان از بابت امنیت درب ورودی خانه تان راحت باشد میتوانید هر زمانی که میخواهید به مسافرت بروید و خانه را ترک کنید بدون اینکه نگران سرقت از خانه باشید، این قفل ها مزایا متعددی دارند که امنبت خانه و خانواده شما را تامین میکنند. استفاده از انواع قفل دیجیتال و قفل هوشمند دسترسی سارقان به خانه را محدود میکند.
اگر از قفل دیجیتال روی درب های منزل استفاده میکنید میتوانید به سادگی سفرهای طولانی مدتی را برنامه ریزی کنید و نگران اتفاقات ناگواری که ممکن است با آنها روبه رو شوید نباشید.

اگر قصد خرید این تجهیزات را دارید حتما به منبع تغذیه آنها توجه کنید، معمولا این قفل ها از باتری قلمی برای باز کردن درب استفاده میکنند و در هنگام نصب آنها نیازی به تغییر سیم کشی ها نیست و قابلیت نصب روی انواع درب ها را دارند.

منبع: 

https://digidl.net/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c/

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

گجت چشمی دیجیتال،امروزه از جمله تکنولوژی های جدیدی هست که در کنار قفل دیجیتال می‌توان گفت که جزئی از ملزومات هوشمند سازی ساختمان به حساب می‌آیند.

استفاده از چشمی درب دیجیتال این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بدون این که جلوی در خانه بیایید از هرجایی که هستید وقایعی که بیرون از خانه رخ میدهند را تحت نظر داشته باشید.

پس از اینکه چشمی دیجیتالی را روی درب آپارتمانتان نصب می‌کنید، این محصول به طور شبانه روزی از محوطه بیرونی خانه شما تصاویر با کیفیتی را ضبط میکند، استفاده از این محصول شما را بی نیاز از استفاده از دوربین های امنیتی میکند. در ادامه برخی از مزایا استفاده از چشمی های درب را توضیح میدهیم.

1- امکان کنترل از راه دور

تفاوتی نمیکند که در خانه حضور داشته باشید یا نه، این محصول در همه ساعات شبانه روز تصاویر با کیفیی از محوطه خارجی خانه ضبط میکند و میتوانید از هر جای دنیا با اتصال به اینترنت و از طریق تلفن هوشمندتان وقایع بیرون خانه را رویت نمایید.

2- تماس با تلفن همراه

سیستم این چشمی ها به صورتی طراحی شده است که پس از فشرده شدن زنگ، چشمی با گوشی ازتباط برقرار میکند و میتوانید تصاویر فردی که پشت درب حضور دارد را مشاهده نمایید.

3- امکان ضبط پیغام مراجعه کنندگان

چشمی دیجیتالی دارای حافظه داخلی است که زمانی که فردی تا درب خانه شما می آید میتواند پیغام خود را برای شما ضبط کند تا بعدا بتوانید این پیام را گوش کنید.

4- باطری چشمی دیجیتال

انرژی مورد نیاز برای عملکرد صحیح چشمی های دیجیتال توسط دو باتری قلمی تامین میشود و برای استفاده از آنها نیازی به سیم کشی و متصل کردن آنها به منبع برق مستقیم نیست.

 

https://digidl.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

مدیریت هوشمندانه هتل

یکی از دغدغه هایی که مدیران هتل ها دارند جلب رضایتمندی مشتریانی است که در هتلش اقامت دارند، یک مشتری راضی میتواند به اندازه میزان زیادی از تبلیغات برای هتل بازدهی و در آمد زایی داشته باشد، به همین دلیل در این بخش، بحث مدیریت هوشمندانه هتل مطرح میشود.
زمانی که بحث هوشمند سازی در هتل مطرح میشود نباید به دید کوتاه مدت به آن نگاه کرد و باید رفاه و آسایش مشتریان را در بلند مدت در نظر داشت تا تعداد مشتریان هتل افزایش بیابد.

چه بخش هایی از یک هتل را هوشمند میکنند؟

اتاق میهمان

اتاق مهمان را باید یک اسمارت روم در نظر گرفت و مهمان باید بتواند پس از رزو اینترنتی هتل با کارت هوشمند خود به بخش های مختلفی مانند: استخر، رستوران، سیستم حمل و نقل و.. دسترسی داشته باشد. و برای ورود به اتاق خود بتواند با قفل دیجیتال درب را باز کرده و وارد اتاق شود.
در هتل ها معمولا بخش هایی هم وجود دارد که جز امکانات رایگان نیستند، در این حالت زمانی که مهمان از این امکانات استفاده کند، صورت حساب آن ثبت میشود.

یک هتل هوشمند و ایده آل از زمان رزرو، اقامت و ترک هتل به صورت هوشمند است و به کاربران این امکان را میدهد که بتوانند به سادگی و خیلی سریع از امکانات هتل استفاده کنند.

در یک هتل هوشمند باید همه شرایط محیطی هم قابلیت کنترل داشته باشد، شرایطی مانند: دمای اتاق ها، میزان رطوبت موجود در اتاق، پخش موسیقی، پرده ها و… را کنترل کرد. بدون اینکه نیاز باشد، از مسئولان هتل کمک بگیرید.

در این هتل ها از در زمان اقامت به مسافران یک تبلت با صفحه نمایش لمسی داده میشود که با آن هم میتوانید تجهزات را کنترل کنید و هم با بخش پذیرش هتل در ارتباط باشید.

منبع:

https://digidl.net/%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

 

قفل هاي ديجيتال از آخرين نوآوري ها در محصولات امنيتي هستند كه مزاياي زيادي را براي استفاده كنندگان فراهم كرده اند. يكي از انواع اين قفل ها، قفل ديجيتال اداري است كه در دربهاي ورودي ادارات و شركت ها نصب ميشود و علاوه بر تامين امنيت اداره وظيفه كنترل ورود و خروج كاربران را نيز برعهده دارد.

اين قفل ها بر اساس كارايي اي كه دارند داراي قيمت هاي متفاوتي هستند و ميتوانيد با توجه به بودجه اي كه در نظر داريد، قفل مناسب خود را انتخاب نماييد. تا خيالتان بابت ورود و خروج كارمندان راحت باشد.

از مزيت هاي اين قفل ها امكان كنترل قفل ها از راه دور و با استفاده از تلفن همراه است، با استفاده از اين امكان ميتوان درب ورودي ساختمان را از هر جايي با استفاده از تلفن همراه باز كرد.

همچنين اين قفل ها امكان كنترل از راه دور با استفاده از ريموت كنترل را نيز دارند. كه به عنوان مثال منشي شركت ميتواند از آن به عنوان مجوز ورود و خروج مهمانان استفاده كند.

از ديگر ويژگي هاي قفل ديجيتال اداري امكان قفل اتوماتيك آن است كه در مكان هاي اداري و تجاري كه رفت و آمد ها بسيار بيشتر از ساير مكان ها است، بسيار پركاربرد است، با استفاده از اين ويژگي بلافاصله پس از بسته شدن درب، دستگاه به طور خودكار قفل ميشود.

براي مكان هاي حساس داخل ساختمان ميتوان از قفل هاي خاصي استفاده كرد و دسترسي استفاده از آن را فقط به مسئول بخش مورد نظر داد، به عنوان مثال دسترسي به اتاق سرور و يا آزمايشگاه و… كه حساس تر از ساير بخش ها است.

نكات مهم در هنگام خريد قفل هوشمند اداري

پيش از خريد قفل هوشمند اداري حتما بايد نكاتي را در نظر داشته باشيد، به عنوان مثال حتما به ظرفيت كسب و كارتان توجه داشته باشيد، اگر كسب و كار شما به اندازه كافي بزرگ است و كاركنان زيادي داريد بهتر است از روش هايي استفاده كنيد كه هم سرعت بيشتري داشته باشند و هم قفل ظرفيت بيشتري داشته باشد، به عنوان مثال در اين گونه شركت ها استفاده از قفل اثر انگشتي بسيار كارامد است.

اما به اين دليل كه استفاده از كارت و رمز امكان لو رفتن را دارد و ه شخصي با استفاده از رمز يا كارت ميتواند وارد شركت شود، و امنيت پايين مي آيد و افراد ناشناس ميتوانند وارد شركت شوند. ميتوان براي بخش هايي مانند پاركينگ از قفل هاي كارتي استفاده كرد.

 

منبع: https://digidl.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

این روزها قفل های هوشمند را روی درب خانه ها و شرکت های زیادی مشاهده میکنیم. این قفل های دیجیتال ظاهر بسیار زیبایی دارند و علاوه بر افزایش زیبایی درب ها، امنتی و راحتی را نیز به ارمغان می آورند. میتوان گفت قفل ها مکانیکی و سنتی این روزها جای خود را به قفل های هوشمند دیجیتالی داده اند.

این قفل ها از سیستم های متفاوتی استفاده میکنند که شامل: سیستم شناسایی رمز، استفاده از کارت های مغناطیسی، تکنولوژی بیومتریک یا استفاده از اثرانگشت برای باز کردن درب. در این نوشته قصد داریم عوامل موثر بر قیمت قفل هوشمند را بررسی نماییم. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

ویژگی های یک قفل هوشمند چه چیزهایی هستند؟

همانطور که گفتیم قفل های هوشمند دربباعث بالاتر رفتن امنیت و همچنین افزایش زیبایی درب ها و محیط میشوند، اما این قفل ها ویژگی های دیگری هم دارند. اما یکی دیگر از ویژگی های این قفل ها که باعث محبوبیت بیشتر این قفل ها شده است، قابلیت استفاده بدون کلید از این قفل هاست.

زمانی که این دستگیره ها را روی درب نصب میکنید دیگر لازم نیست نگران پشت درب ماندن و یا جاگذاشتن کلیدهای خود باشید. به این دلیل که این قفل ها از دسترسی کاملا بدون کلید استفاده میکنند. و میتوانید از روش هایی که پایین توضیح میدهیم برای باز کردن درب استفاده نمایی.

  1. دسترسی به قفل با استفاده از اثر انگشت
  2. دسترسی با استفاده از کارت یا تگ
  3. دسترسی با استفاده از رمز عبور دیجیتالی

فاکتورهای تعیین کننده قیمت قفل دیجیتالی هوشمند

برای خرید هر کالایی در ابتدا به بررسی قیمت آن کالا میپردازیم، این موضوع در مورد قفل های الکترونیکی هوشمند هم صادق است، به همین دلیل در ادامه فاکتورهای مهم برای تعیین قیمت این قفل دیجیتال هوشمند را بررسی میکنیم.

  1. طراحی ظاهری قفل
  2. امکان اتصال به هاب هوشمند
  3. کشور سازنده قفل
  4. جنس بدنه و کیفیت ساخت محصول
  5. سیستم های امنیتی به کار رفته در ساخت قفل.
  6. تعداد روش های دسترسی به قفل و روش های باز کردن درب

منبع:
https://digidl.net/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%85%d9%88%d8%ab%d8%b1-%d8%a8%d8%b1-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

قفل های دیجیتال از آخرین نوآوری ها در محصولات امنیتی هستند که مزایای زیادی را برای استفاده کنندگان فراهم کرده اند. یکی از انواع این قفل ها، قفل دیجیتال اداری است که در دربهای ورودی ادارات و شرکت ها نصب میشود و علاوه بر تامین امنیت اداره وظیفه کنترل ورود و خروج کاربران را نیز برعهده دارد.

این قفل ها بر اساس کارایی ای که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند و میتوانید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، قفل مناسب خود را انتخاب نمایید. تا خیالتان بابت ورود و خروج کارمندان راحت باشد.

از مزیت های این قفل ها امکان کنترل قفل ها از راه دور و با استفاده از تلفن همراه است، با استفاده از این امکان میتوان درب ورودی ساختمان را از هر جایی با استفاده از تلفن همراه باز کرد.

همچنین این قفل ها امکان کنترل از راه دور با استفاده از ریموت کنترل را نیز دارند. که به عنوان مثال منشی شرکت میتواند از آن به عنوان مجوز ورود و خروج مهمانان استفاده کند.

از دیگر ویژگی های قفل دیجیتال اداری امکان قفل اتوماتیک آن است که در مکان های اداری و تجاری که رفت و آمد ها بسیار بیشتر از سایر مکان ها است، بسیار پرکاربرد است، با استفاده از این ویژگی بلافاصله پس از بسته شدن درب، دستگاه به طور خودکار قفل میشود.

برای مکان های حساس داخل ساختمان میتوان از قفل های خاصی استفاده کرد و دسترسی استفاده از آن را فقط به مسئول بخش مورد نظر داد، به عنوان مثال دسترسی به اتاق سرور و یا آزمایشگاه و… که حساس تر از سایر بخش ها است.

نکات مهم در هنگام خرید قفل هوشمند اداری

پیش از خرید قفل هوشمند اداری حتما باید نکاتی را در نظر داشته باشید، به عنوان مثال حتما به ظرفیت کسب و کارتان توجه داشته باشید، اگر کسب و کار شما به اندازه کافی بزرگ است و کارکنان زیادی دارید بهتر است از روش هایی استفاده کنید که هم سرعت بیشتری داشته باشند و هم قفل ظرفیت بیشتری داشته باشد، به عنوان مثال در این گونه شرکت ها استفاده از قفل اثر انگشتی بسیار کارامد است.

اما به این دلیل که استفاده از کارت و رمز امکان لو رفتن را دارد و ه شخصی با استفاده از رمز یا کارت میتواند وارد شرکت شود، و امنیت پایین می آید و افراد ناشناس میتوانند وارد شرکت شوند. میتوان برای بخش هایی مانند پارکینگ از قفل های کارتی استفاده کرد.

 

منبع: https://digidl.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

يكي از سوالاتي كه هموراه خريداران قفل ديجيتال دارند اين است كه آيا دستگيره هاي الكترونيكي هوشمند قابليت باز شدن با استفاده از كليدهاي مكانيكي را هم دارند؟ به همين دليل هم در اين نوشته تصميم گرفتيم پاسخ اين سوال را بررسي كنيم.

براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه بله، بيشتر اين دستگيره ها از كليدهاي مكانيكي هم به عنوان پشتيان استفاده ميكنند.

هدف قفل هوشمند و ديجيتال از ورود به بازار فراهم كردن سهولت، امنيت، زيبايي و حذف كليدهاي مكانيكي دردسر ساز بوده است، و اين قفل ها از كليدهاي مجازي و الكترونيكي اعم از رمز، بيومتريك و يا كارت براي باز شدن استفاده ميكنند، به اين صورت كه كاربر براي باز كردن قفلي كه با ويژگي بيومتريك كار ميكند تنها كافي است كه انگشت خود را روي اسكنر اثرانگشت قرار دهد تا قفل به سادگي براي او باز شود.

اما با اين وجود برخي از كاربران ترجيح ميدهند كه قفلي كه خريداري ميكنند با استفاده از كليدهاي مكانيكي هم باز شود، و اين مسئله براي آنها بسيار مهم و جدي است.

دليل اين مسئله ميتواند اين باشد كه مخاطب هنوز ميزان امنيت كليدهاي الكترونيكي را در مقايسه با كليدهاي مكانيكي درك نكرده است. يا افراد كهنسالي در خانه وجود دارند كه استفاده از كليدهاي الكترونيكي مانند رمز عبور و.. برايشان مشكل است، در اين صورت استفاده از كليد براي آنها بسيار مناسب خواهد بود.

همچنين به اين دليل كه اين قفل ها با استفاده از انرژي الكترونيكي كار ميكنند، ممكن است اين حس در مخاطبان به وجود بيايد كه در صورت قطع برق يا تمام شدن باتري، قفل باز نخواهد شد. و از قابليت باز شدن با كليدهاي مكانيكي به عنوان يك قابليت پشتيبان استفاده ميكنند.

فوايد استفاده از كليد مكانيكي در قفل هاي الكترونيكي چيست؟

  • افراد كهنسال كه استفاده از قفل هاي الكترونيكي دیجیتال برايشان دشوار است ميتوانند با استفاده از كليد به درب دسترسي داشته باشند.
  • اگر قفل بيومتريك باشد و فرد دچار آسيبي شده باشد كه امكان استفاده از قفل بيومتريك را نداشته باشد، مثلا اگر دست مخاطب بريده شده باشد.
  • افراد نابينا يا كم بينا
  • زمان هايي كه رمز عبور يا كارت و.. را فراموش كرده باشيد.

منبع:  https://digidl.net/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

قفل كارتي (Keycard lock) يك روش راحت و كارآمد براي مديريت، نظارت و كنترل فضاهاي مسكوني، اداري و تجاري است. اين سيستم دسترسي به افراد كمك مي‌كند تا بتوانند حداكثر امنيت و عملكرد را در اختيار داشته باشد. بسياري از ما چه به صورت تجربي و چه ديداري (مشاهده در فيلم‌ها يا تبليغات تلويزيوني) قفل ديجيتال كارتي را ديده‌ايم و مي‌دانيم كه اين سيستم با استفاده از يك كارت هوشمند كار مي‌كند.

قفل كارتي چيست؟

قفل كارتي داراي يك رمز امنيتي است كه به كاربر امكان مي‌دهد از طريق درب‌هاي الكتريكي به داخل فضا دسترسي پيدا كند. اين سيستم به يك كارت خوان (نصب شده روي درب) نياز دارد كه با كشيدن كارت روي كارتخوان (مانند دستگاه خودپرداز) يا قرار دادن كارت روي كارتخوان، مجوز دسترسي صادر مي‌شود. با استفاده از كليد كارتي، كاربران ديگر نيازي به استفاده از كليد فيزيكي (فلزي) ندارند.

درعوض، يك مجوز دسترسي در داخل كارتخوان و يك تراشه در كارت تعبيه شده است كه كد منحصربه فرد كارت توسط كارتخوان بررسي مي‌شود. هنگامي كه كارتخوان اعتبار دسترسي را تشخيص داد، با قفل درب ارتباط برقرار مي‌كند و سيگنالي را به قفل مبني بر صحت اطلاعات ورودي ارسال مي‌كند. سپس به كاربر اجازه ورود داده مي‌شود. كل اين فرآيند كمتر از يك ثانيه به طول مي‌انجامد.

چند واقعيت در مورد قفل كارتي هتلي

بسياري از مردم معتقدند كه اين كارت‌ها حاوي اطلاعات حساس كاربران از جمله اطلاعات شخصي يا مالي هستند. واقعيت اين است كه اكثر كارت‌هاي كليدي مورد استفاده در هتل فقط شماره اتاق و تاريخ اقامت را ذخيره مي‌كنند. اطلاعات اضافي كه مي‌توانند در يك كارت كليد ذخيره شوند به چهار اطلاعات اصلي تقسيم مي‌شوند:

  • شماره اتاق
  • تاريخ دسترسي مجاز براي ورود
  • تاريخ دسترسي منقضي براي خروج
  • شماره مهمان

اين كارت‌ها كمترين اطلاعات ذخيره شده را در خود دارند، بنابراين امكان سوء استفاده را محدود مي‌كنند. اما كارت‌هاي كليدي در برابر سرقت يا گم شدن ايمن نيستند! و به يك فرد غريبه اجازه مي‌دهد به اتاق مورد نظر دسترسي پيدا كند. اين نوع لغو امنيت بيش از احتمال رمزگشايي اطلاعات روي كارت نگران كننده است.

اگرچه درست است كه قفل كارتي هتلي از سوء استفاده مصون نيست، اما مقررات مدرن محافظت از اطلاعات از وقوع اين امر جلوگيري مي‌كنند. لازم به يادآوري است كه همۀ مكان‌هاي جغرافيايي قوانين حريم خصوصي يكساني ندارند. اگر به خارج از كشور سفر مي‌كنيد، به عنوان مثال در اروپا، كارت شما ممكن است جزئيات مالي مانند شماره كارت اعتباري را نيز در خود ذخيره كند.

منبع: https://digidl.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

 

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی سیستم‌های امنیتی هم پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. اگر می‌خواهید در باشگاه ورزشی ثبت‌نام کنید و نگران این هستید که وسایل خود را کجا بگذارید تا امنیت کافی را داشته باشند باید به شما بگویم که باشگا‌ه‌هایی که به سیستم‌ های قفل دیجیتال مجهز هستند می‌توانند امنیت لازم را برای شما فراهم کنند.

سالن‌های ورزشی مدرن که مجهز به سیستم‌های دیجیتال هستند هم می‌توانند به راحتی ورود و خروج اعضا را کنترل کنند و هم می‌توانند با نصب قفل‌های دیجیتال بر روی کمدهای ورزشی از گم شدن یا دزدیده شدن وسایل شما جلوگیری کنند؛ و شما می‌توانید با خیال راحت به ورزش کردن بپردازید و نگران وسایل شخصی‌تان نباشید.

قفل‌های دیجیتال برای باشگاه‌های مدرن بسیار مناسب هستند. هنگامی که به باشگاه می‌روید نیازی نیست دنبال کارت عضویت خود بگردید و تنها با قرار دادن اثر انگشت خود (قفل دیجیتال اثر انگشتی) بر روی دستگاه می‌توانید وارد باشگاه شوید.

وقتی که وارد باشگاه شدید هم نیازی نیست نگران وسایل ارزشمند خود باشید و به راحتی آن‌ها را درون کمد مخصوص و مجهز به قفل دیجیتال قرار می‌دهید و بدون نگرانی به ورزش کردن می‌پردازید. این قفل‌های کمدی در انواع مختلفی وجود دارند و با استفاده از دستبندهای آهنربایی، رمز عددی و یا کارت باز و بسته می‌شوند.

این قفل‌ها مزایایی دارند که در زیر آمده است:

– بدون نیاز به برق مصرف خیلی کمی دارند و با باتری کار می‌کنند.

– مدل‌های گوناگون و طراحی‌های زیبا دارند.

– در صورت اتمام شارژ و یا کم شدن شارژ دستگاه اخطار می‌دهد.

– درها را به شیوه‌های مختلف (دستبند آهنربایی، رمز عددی و یا کارت) می‌توان باز کرد.

– دارای سیستم ضد سرقت در هنگام وارد شدن ضربه و یا وارد کردن بیش از حد مجاز رمز اشتباه

 

منبع: https://digidl.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

ب در این نوشته تصمیم گرفتیم به به دلیل پیشرفت روز به روز در این حوزه، به لزوم استفاده از قفل های دیجیتال ضد آب بپردازیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

در ابتدا برای اینکه ویژگی های دستگیره های ضد آب را بررسی کنیم باید دلایل جایگزینی قفل های مکانیکی خانه با این قفل ها را بدانیم.

۱- این قفل ها محافظ خوبی در خانه شما در برابر سرقت و خرابکاری هستند.

قفل های هوشمند به این دلیل که از سیستم پیشرفته ای استفاده میکنند میتوانند محافظ خوبی در برابر ورود افراد بیگانه به داخل خانه باشند، و میتوانند ورود و خروج به داخل خانه را کنترل کنند، و باعث ایجاد سطح بالایی از امنیت شوند. این قفل ها با داشتن سطوح دسترسی مختلف میتوانند امنیت زیادی را فراهم کنند.

۲- دسترسی راحت و سهولت استفاده از قفل ها

ایجاد دسترسی به قفل های قدیمی با استفاده از کلیدهای مکانیکی میتواند باعث بروز خسارت های بزرگ و جبران ناپذیری برای کاربرانشان شود.

اما مهمترین مشکل این قفل ها گم شدن و سختی استفاده از کلیدهای مکانیکی است که قفل های هوشمند جدید این مشکل را برطرف کرده اند و با فراهم کردن دسترسی های بدون کلید با استفاده از رمز عبور، اثرانگشت و.. امکان فراموشی و گم کردن را غیر ممکن کرده است.

۳- مقرون به صرفه بودن

این قفل ها در ابتدا هزینه بالایی دارند اما در ادامه استفاده از آنها میتوانند بسیار مقرون به صرفه باشند. و با حذف کلیده و امکان اتصال به bms و اتوماسیون های هوشمند امکان دزدی را کاهش داده و از مشکل سرقت و تعویض دوره ای قفل ها جلوگیری کند.

زمانی که از این قفل ها در مکان هایی که دارایی های ارزشمندی در آنها نگهداری میشود استفاده میشود میتواند هرینه های بالای سرقت را کاهش دهد.

قفل های ضد آب

اما با وجود امکانات و مزایایی که از این قفل ها گفتیم باز هم از قفل دیجیتال معمولی در مکان های رطوبت بالایی دارند استفاده شود، به درستی کار نمیکنند و ممکن است رطوبت باعث شود از کار بیوفتند، پس حتما زمان خرید از قفل های ضد آب استفاده کنید تا بعدا در استافده از آننها با مشکل ی مواجه نشوید.

 

منبع: https://digidl.net/%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b6%d8%af-%d8%a2%d8%a8/



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد