نوشته شده توسط : نگین صادقی

پک های امنیتی زیادی در بازار وجود دارند که به حفظ امنیت منزل و خانواده شما کمک میکند و باعث می‌شود که اگر اشیا گران قیمتی در خانه نگهداری میکنید خیالتان از بابت نگهداری انها راحت باشد، معمولا این تجهیزات قیمت بالایی دارند، به همین دلیل انتخاب بهترین و مناسب ترین پک برای حفظ امنیت بسیار اهمیت دارد

با استفاده از سیستم های امنیتی که در بازار وجود دارند می‌توان امنیت خانه و خانواده را تامین کرد، به دلیل اهمیت زیاد این ابزار ها در این نوشته برخی نکات برای انتخاب  قفل دیجیتال را بررسی میکنیم. در ادامه با همراه باشید.

ایمنی بیشتر در برابر سارقان با چشمی دیجیتال

نصب چشمی دیجیتال روی درب های منزل امنیت آن را افزایش میدهد و امکانات امنیتی زیادی را در اختیار شما قرار میدهد.

زمانی که فردی درب خانه را میزند دیگر نیازی نیست که به جلو در بروید و چشمتان را به چشمی بچسبانید تا متوجه حضور فرد پشت درب منزل شوید، این چشمی ها دارای نمایگیر هستند که با استفاده از آن میتوانید فضای بیرونی خانه را به کمک آنها رصد کنید

حفظ امنیت درب های ورودی منزل

اگر خیالتان از بابت امنیت درب ورودی خانه تان راحت باشد میتوانید هر زمانی که میخواهید به مسافرت بروید و خانه را ترک کنید بدون اینکه نگران سرقت از خانه باشید، این قفل ها مزایا متعددی دارند که امنبت خانه و خانواده شما را تامین میکنند. استفاده از انواع قفل دیجیتال و قفل هوشمند دسترسی سارقان به خانه را محدود میکند.
اگر از قفل دیجیتال روی درب های منزل استفاده میکنید میتوانید به سادگی سفرهای طولانی مدتی را برنامه ریزی کنید و نگران اتفاقات ناگواری که ممکن است با آنها روبه رو شوید نباشید.

اگر قصد خرید این تجهیزات را دارید حتما به منبع تغذیه آنها توجه کنید، معمولا این قفل ها از باتری قلمی برای باز کردن درب استفاده میکنند و در هنگام نصب آنها نیازی به تغییر سیم کشی ها نیست و قابلیت نصب روی انواع درب ها را دارند.

منبع: 

https://digidl.net/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c/

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

گجت چشمی دیجیتال،امروزه از جمله تکنولوژی های جدیدی هست که در کنار قفل دیجیتال می‌توان گفت که جزئی از ملزومات هوشمند سازی ساختمان به حساب می‌آیند.

استفاده از چشمی درب دیجیتال این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بدون این که جلوی در خانه بیایید از هرجایی که هستید وقایعی که بیرون از خانه رخ میدهند را تحت نظر داشته باشید.

پس از اینکه چشمی دیجیتالی را روی درب آپارتمانتان نصب می‌کنید، این محصول به طور شبانه روزی از محوطه بیرونی خانه شما تصاویر با کیفیتی را ضبط میکند، استفاده از این محصول شما را بی نیاز از استفاده از دوربین های امنیتی میکند. در ادامه برخی از مزایا استفاده از چشمی های درب را توضیح میدهیم.

1- امکان کنترل از راه دور

تفاوتی نمیکند که در خانه حضور داشته باشید یا نه، این محصول در همه ساعات شبانه روز تصاویر با کیفیی از محوطه خارجی خانه ضبط میکند و میتوانید از هر جای دنیا با اتصال به اینترنت و از طریق تلفن هوشمندتان وقایع بیرون خانه را رویت نمایید.

2- تماس با تلفن همراه

سیستم این چشمی ها به صورتی طراحی شده است که پس از فشرده شدن زنگ، چشمی با گوشی ازتباط برقرار میکند و میتوانید تصاویر فردی که پشت درب حضور دارد را مشاهده نمایید.

3- امکان ضبط پیغام مراجعه کنندگان

چشمی دیجیتالی دارای حافظه داخلی است که زمانی که فردی تا درب خانه شما می آید میتواند پیغام خود را برای شما ضبط کند تا بعدا بتوانید این پیام را گوش کنید.

4- باطری چشمی دیجیتال

انرژی مورد نیاز برای عملکرد صحیح چشمی های دیجیتال توسط دو باتری قلمی تامین میشود و برای استفاده از آنها نیازی به سیم کشی و متصل کردن آنها به منبع برق مستقیم نیست.

 

https://digidl.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

مدیریت هوشمندانه هتل

یکی از دغدغه هایی که مدیران هتل ها دارند جلب رضایتمندی مشتریانی است که در هتلش اقامت دارند، یک مشتری راضی میتواند به اندازه میزان زیادی از تبلیغات برای هتل بازدهی و در آمد زایی داشته باشد، به همین دلیل در این بخش، بحث مدیریت هوشمندانه هتل مطرح میشود.
زمانی که بحث هوشمند سازی در هتل مطرح میشود نباید به دید کوتاه مدت به آن نگاه کرد و باید رفاه و آسایش مشتریان را در بلند مدت در نظر داشت تا تعداد مشتریان هتل افزایش بیابد.

چه بخش هایی از یک هتل را هوشمند میکنند؟

اتاق میهمان

اتاق مهمان را باید یک اسمارت روم در نظر گرفت و مهمان باید بتواند پس از رزو اینترنتی هتل با کارت هوشمند خود به بخش های مختلفی مانند: استخر، رستوران، سیستم حمل و نقل و.. دسترسی داشته باشد. و برای ورود به اتاق خود بتواند با قفل دیجیتال درب را باز کرده و وارد اتاق شود.
در هتل ها معمولا بخش هایی هم وجود دارد که جز امکانات رایگان نیستند، در این حالت زمانی که مهمان از این امکانات استفاده کند، صورت حساب آن ثبت میشود.

یک هتل هوشمند و ایده آل از زمان رزرو، اقامت و ترک هتل به صورت هوشمند است و به کاربران این امکان را میدهد که بتوانند به سادگی و خیلی سریع از امکانات هتل استفاده کنند.

در یک هتل هوشمند باید همه شرایط محیطی هم قابلیت کنترل داشته باشد، شرایطی مانند: دمای اتاق ها، میزان رطوبت موجود در اتاق، پخش موسیقی، پرده ها و… را کنترل کرد. بدون اینکه نیاز باشد، از مسئولان هتل کمک بگیرید.

در این هتل ها از در زمان اقامت به مسافران یک تبلت با صفحه نمایش لمسی داده میشود که با آن هم میتوانید تجهزات را کنترل کنید و هم با بخش پذیرش هتل در ارتباط باشید.

منبع:

https://digidl.net/%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

 

قفل هاي ديجيتال از آخرين نوآوري ها در محصولات امنيتي هستند كه مزاياي زيادي را براي استفاده كنندگان فراهم كرده اند. يكي از انواع اين قفل ها، قفل ديجيتال اداري است كه در دربهاي ورودي ادارات و شركت ها نصب ميشود و علاوه بر تامين امنيت اداره وظيفه كنترل ورود و خروج كاربران را نيز برعهده دارد.

اين قفل ها بر اساس كارايي اي كه دارند داراي قيمت هاي متفاوتي هستند و ميتوانيد با توجه به بودجه اي كه در نظر داريد، قفل مناسب خود را انتخاب نماييد. تا خيالتان بابت ورود و خروج كارمندان راحت باشد.

از مزيت هاي اين قفل ها امكان كنترل قفل ها از راه دور و با استفاده از تلفن همراه است، با استفاده از اين امكان ميتوان درب ورودي ساختمان را از هر جايي با استفاده از تلفن همراه باز كرد.

همچنين اين قفل ها امكان كنترل از راه دور با استفاده از ريموت كنترل را نيز دارند. كه به عنوان مثال منشي شركت ميتواند از آن به عنوان مجوز ورود و خروج مهمانان استفاده كند.

از ديگر ويژگي هاي قفل ديجيتال اداري امكان قفل اتوماتيك آن است كه در مكان هاي اداري و تجاري كه رفت و آمد ها بسيار بيشتر از ساير مكان ها است، بسيار پركاربرد است، با استفاده از اين ويژگي بلافاصله پس از بسته شدن درب، دستگاه به طور خودكار قفل ميشود.

براي مكان هاي حساس داخل ساختمان ميتوان از قفل هاي خاصي استفاده كرد و دسترسي استفاده از آن را فقط به مسئول بخش مورد نظر داد، به عنوان مثال دسترسي به اتاق سرور و يا آزمايشگاه و… كه حساس تر از ساير بخش ها است.

نكات مهم در هنگام خريد قفل هوشمند اداري

پيش از خريد قفل هوشمند اداري حتما بايد نكاتي را در نظر داشته باشيد، به عنوان مثال حتما به ظرفيت كسب و كارتان توجه داشته باشيد، اگر كسب و كار شما به اندازه كافي بزرگ است و كاركنان زيادي داريد بهتر است از روش هايي استفاده كنيد كه هم سرعت بيشتري داشته باشند و هم قفل ظرفيت بيشتري داشته باشد، به عنوان مثال در اين گونه شركت ها استفاده از قفل اثر انگشتي بسيار كارامد است.

اما به اين دليل كه استفاده از كارت و رمز امكان لو رفتن را دارد و ه شخصي با استفاده از رمز يا كارت ميتواند وارد شركت شود، و امنيت پايين مي آيد و افراد ناشناس ميتوانند وارد شركت شوند. ميتوان براي بخش هايي مانند پاركينگ از قفل هاي كارتي استفاده كرد.

 

منبع: https://digidl.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

این روزها قفل های هوشمند را روی درب خانه ها و شرکت های زیادی مشاهده میکنیم. این قفل های دیجیتال ظاهر بسیار زیبایی دارند و علاوه بر افزایش زیبایی درب ها، امنتی و راحتی را نیز به ارمغان می آورند. میتوان گفت قفل ها مکانیکی و سنتی این روزها جای خود را به قفل های هوشمند دیجیتالی داده اند.

این قفل ها از سیستم های متفاوتی استفاده میکنند که شامل: سیستم شناسایی رمز، استفاده از کارت های مغناطیسی، تکنولوژی بیومتریک یا استفاده از اثرانگشت برای باز کردن درب. در این نوشته قصد داریم عوامل موثر بر قیمت قفل هوشمند را بررسی نماییم. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

ویژگی های یک قفل هوشمند چه چیزهایی هستند؟

همانطور که گفتیم قفل های هوشمند دربباعث بالاتر رفتن امنیت و همچنین افزایش زیبایی درب ها و محیط میشوند، اما این قفل ها ویژگی های دیگری هم دارند. اما یکی دیگر از ویژگی های این قفل ها که باعث محبوبیت بیشتر این قفل ها شده است، قابلیت استفاده بدون کلید از این قفل هاست.

زمانی که این دستگیره ها را روی درب نصب میکنید دیگر لازم نیست نگران پشت درب ماندن و یا جاگذاشتن کلیدهای خود باشید. به این دلیل که این قفل ها از دسترسی کاملا بدون کلید استفاده میکنند. و میتوانید از روش هایی که پایین توضیح میدهیم برای باز کردن درب استفاده نمایی.

  1. دسترسی به قفل با استفاده از اثر انگشت
  2. دسترسی با استفاده از کارت یا تگ
  3. دسترسی با استفاده از رمز عبور دیجیتالی

فاکتورهای تعیین کننده قیمت قفل دیجیتالی هوشمند

برای خرید هر کالایی در ابتدا به بررسی قیمت آن کالا میپردازیم، این موضوع در مورد قفل های الکترونیکی هوشمند هم صادق است، به همین دلیل در ادامه فاکتورهای مهم برای تعیین قیمت این قفل دیجیتال هوشمند را بررسی میکنیم.

  1. طراحی ظاهری قفل
  2. امکان اتصال به هاب هوشمند
  3. کشور سازنده قفل
  4. جنس بدنه و کیفیت ساخت محصول
  5. سیستم های امنیتی به کار رفته در ساخت قفل.
  6. تعداد روش های دسترسی به قفل و روش های باز کردن درب

منبع:
https://digidl.net/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%85%d9%88%d8%ab%d8%b1-%d8%a8%d8%b1-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

قفل های دیجیتال از آخرین نوآوری ها در محصولات امنیتی هستند که مزایای زیادی را برای استفاده کنندگان فراهم کرده اند. یکی از انواع این قفل ها، قفل دیجیتال اداری است که در دربهای ورودی ادارات و شرکت ها نصب میشود و علاوه بر تامین امنیت اداره وظیفه کنترل ورود و خروج کاربران را نیز برعهده دارد.

این قفل ها بر اساس کارایی ای که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند و میتوانید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، قفل مناسب خود را انتخاب نمایید. تا خیالتان بابت ورود و خروج کارمندان راحت باشد.

از مزیت های این قفل ها امکان کنترل قفل ها از راه دور و با استفاده از تلفن همراه است، با استفاده از این امکان میتوان درب ورودی ساختمان را از هر جایی با استفاده از تلفن همراه باز کرد.

همچنین این قفل ها امکان کنترل از راه دور با استفاده از ریموت کنترل را نیز دارند. که به عنوان مثال منشی شرکت میتواند از آن به عنوان مجوز ورود و خروج مهمانان استفاده کند.

از دیگر ویژگی های قفل دیجیتال اداری امکان قفل اتوماتیک آن است که در مکان های اداری و تجاری که رفت و آمد ها بسیار بیشتر از سایر مکان ها است، بسیار پرکاربرد است، با استفاده از این ویژگی بلافاصله پس از بسته شدن درب، دستگاه به طور خودکار قفل میشود.

برای مکان های حساس داخل ساختمان میتوان از قفل های خاصی استفاده کرد و دسترسی استفاده از آن را فقط به مسئول بخش مورد نظر داد، به عنوان مثال دسترسی به اتاق سرور و یا آزمایشگاه و… که حساس تر از سایر بخش ها است.

نکات مهم در هنگام خرید قفل هوشمند اداری

پیش از خرید قفل هوشمند اداری حتما باید نکاتی را در نظر داشته باشید، به عنوان مثال حتما به ظرفیت کسب و کارتان توجه داشته باشید، اگر کسب و کار شما به اندازه کافی بزرگ است و کارکنان زیادی دارید بهتر است از روش هایی استفاده کنید که هم سرعت بیشتری داشته باشند و هم قفل ظرفیت بیشتری داشته باشد، به عنوان مثال در این گونه شرکت ها استفاده از قفل اثر انگشتی بسیار کارامد است.

اما به این دلیل که استفاده از کارت و رمز امکان لو رفتن را دارد و ه شخصی با استفاده از رمز یا کارت میتواند وارد شرکت شود، و امنیت پایین می آید و افراد ناشناس میتوانند وارد شرکت شوند. میتوان برای بخش هایی مانند پارکینگ از قفل های کارتی استفاده کرد.

 

منبع: https://digidl.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

يكي از سوالاتي كه هموراه خريداران قفل ديجيتال دارند اين است كه آيا دستگيره هاي الكترونيكي هوشمند قابليت باز شدن با استفاده از كليدهاي مكانيكي را هم دارند؟ به همين دليل هم در اين نوشته تصميم گرفتيم پاسخ اين سوال را بررسي كنيم.

براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه بله، بيشتر اين دستگيره ها از كليدهاي مكانيكي هم به عنوان پشتيان استفاده ميكنند.

هدف قفل هوشمند و ديجيتال از ورود به بازار فراهم كردن سهولت، امنيت، زيبايي و حذف كليدهاي مكانيكي دردسر ساز بوده است، و اين قفل ها از كليدهاي مجازي و الكترونيكي اعم از رمز، بيومتريك و يا كارت براي باز شدن استفاده ميكنند، به اين صورت كه كاربر براي باز كردن قفلي كه با ويژگي بيومتريك كار ميكند تنها كافي است كه انگشت خود را روي اسكنر اثرانگشت قرار دهد تا قفل به سادگي براي او باز شود.

اما با اين وجود برخي از كاربران ترجيح ميدهند كه قفلي كه خريداري ميكنند با استفاده از كليدهاي مكانيكي هم باز شود، و اين مسئله براي آنها بسيار مهم و جدي است.

دليل اين مسئله ميتواند اين باشد كه مخاطب هنوز ميزان امنيت كليدهاي الكترونيكي را در مقايسه با كليدهاي مكانيكي درك نكرده است. يا افراد كهنسالي در خانه وجود دارند كه استفاده از كليدهاي الكترونيكي مانند رمز عبور و.. برايشان مشكل است، در اين صورت استفاده از كليد براي آنها بسيار مناسب خواهد بود.

همچنين به اين دليل كه اين قفل ها با استفاده از انرژي الكترونيكي كار ميكنند، ممكن است اين حس در مخاطبان به وجود بيايد كه در صورت قطع برق يا تمام شدن باتري، قفل باز نخواهد شد. و از قابليت باز شدن با كليدهاي مكانيكي به عنوان يك قابليت پشتيبان استفاده ميكنند.

فوايد استفاده از كليد مكانيكي در قفل هاي الكترونيكي چيست؟

  • افراد كهنسال كه استفاده از قفل هاي الكترونيكي دیجیتال برايشان دشوار است ميتوانند با استفاده از كليد به درب دسترسي داشته باشند.
  • اگر قفل بيومتريك باشد و فرد دچار آسيبي شده باشد كه امكان استفاده از قفل بيومتريك را نداشته باشد، مثلا اگر دست مخاطب بريده شده باشد.
  • افراد نابينا يا كم بينا
  • زمان هايي كه رمز عبور يا كارت و.. را فراموش كرده باشيد.

منبع:  https://digidl.net/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

قفل كارتي (Keycard lock) يك روش راحت و كارآمد براي مديريت، نظارت و كنترل فضاهاي مسكوني، اداري و تجاري است. اين سيستم دسترسي به افراد كمك مي‌كند تا بتوانند حداكثر امنيت و عملكرد را در اختيار داشته باشد. بسياري از ما چه به صورت تجربي و چه ديداري (مشاهده در فيلم‌ها يا تبليغات تلويزيوني) قفل ديجيتال كارتي را ديده‌ايم و مي‌دانيم كه اين سيستم با استفاده از يك كارت هوشمند كار مي‌كند.

قفل كارتي چيست؟

قفل كارتي داراي يك رمز امنيتي است كه به كاربر امكان مي‌دهد از طريق درب‌هاي الكتريكي به داخل فضا دسترسي پيدا كند. اين سيستم به يك كارت خوان (نصب شده روي درب) نياز دارد كه با كشيدن كارت روي كارتخوان (مانند دستگاه خودپرداز) يا قرار دادن كارت روي كارتخوان، مجوز دسترسي صادر مي‌شود. با استفاده از كليد كارتي، كاربران ديگر نيازي به استفاده از كليد فيزيكي (فلزي) ندارند.

درعوض، يك مجوز دسترسي در داخل كارتخوان و يك تراشه در كارت تعبيه شده است كه كد منحصربه فرد كارت توسط كارتخوان بررسي مي‌شود. هنگامي كه كارتخوان اعتبار دسترسي را تشخيص داد، با قفل درب ارتباط برقرار مي‌كند و سيگنالي را به قفل مبني بر صحت اطلاعات ورودي ارسال مي‌كند. سپس به كاربر اجازه ورود داده مي‌شود. كل اين فرآيند كمتر از يك ثانيه به طول مي‌انجامد.

چند واقعيت در مورد قفل كارتي هتلي

بسياري از مردم معتقدند كه اين كارت‌ها حاوي اطلاعات حساس كاربران از جمله اطلاعات شخصي يا مالي هستند. واقعيت اين است كه اكثر كارت‌هاي كليدي مورد استفاده در هتل فقط شماره اتاق و تاريخ اقامت را ذخيره مي‌كنند. اطلاعات اضافي كه مي‌توانند در يك كارت كليد ذخيره شوند به چهار اطلاعات اصلي تقسيم مي‌شوند:

  • شماره اتاق
  • تاريخ دسترسي مجاز براي ورود
  • تاريخ دسترسي منقضي براي خروج
  • شماره مهمان

اين كارت‌ها كمترين اطلاعات ذخيره شده را در خود دارند، بنابراين امكان سوء استفاده را محدود مي‌كنند. اما كارت‌هاي كليدي در برابر سرقت يا گم شدن ايمن نيستند! و به يك فرد غريبه اجازه مي‌دهد به اتاق مورد نظر دسترسي پيدا كند. اين نوع لغو امنيت بيش از احتمال رمزگشايي اطلاعات روي كارت نگران كننده است.

اگرچه درست است كه قفل كارتي هتلي از سوء استفاده مصون نيست، اما مقررات مدرن محافظت از اطلاعات از وقوع اين امر جلوگيري مي‌كنند. لازم به يادآوري است كه همۀ مكان‌هاي جغرافيايي قوانين حريم خصوصي يكساني ندارند. اگر به خارج از كشور سفر مي‌كنيد، به عنوان مثال در اروپا، كارت شما ممكن است جزئيات مالي مانند شماره كارت اعتباري را نيز در خود ذخيره كند.

منبع: https://digidl.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

 

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی سیستم‌های امنیتی هم پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. اگر می‌خواهید در باشگاه ورزشی ثبت‌نام کنید و نگران این هستید که وسایل خود را کجا بگذارید تا امنیت کافی را داشته باشند باید به شما بگویم که باشگا‌ه‌هایی که به سیستم‌ های قفل دیجیتال مجهز هستند می‌توانند امنیت لازم را برای شما فراهم کنند.

سالن‌های ورزشی مدرن که مجهز به سیستم‌های دیجیتال هستند هم می‌توانند به راحتی ورود و خروج اعضا را کنترل کنند و هم می‌توانند با نصب قفل‌های دیجیتال بر روی کمدهای ورزشی از گم شدن یا دزدیده شدن وسایل شما جلوگیری کنند؛ و شما می‌توانید با خیال راحت به ورزش کردن بپردازید و نگران وسایل شخصی‌تان نباشید.

قفل‌های دیجیتال برای باشگاه‌های مدرن بسیار مناسب هستند. هنگامی که به باشگاه می‌روید نیازی نیست دنبال کارت عضویت خود بگردید و تنها با قرار دادن اثر انگشت خود (قفل دیجیتال اثر انگشتی) بر روی دستگاه می‌توانید وارد باشگاه شوید.

وقتی که وارد باشگاه شدید هم نیازی نیست نگران وسایل ارزشمند خود باشید و به راحتی آن‌ها را درون کمد مخصوص و مجهز به قفل دیجیتال قرار می‌دهید و بدون نگرانی به ورزش کردن می‌پردازید. این قفل‌های کمدی در انواع مختلفی وجود دارند و با استفاده از دستبندهای آهنربایی، رمز عددی و یا کارت باز و بسته می‌شوند.

این قفل‌ها مزایایی دارند که در زیر آمده است:

– بدون نیاز به برق مصرف خیلی کمی دارند و با باتری کار می‌کنند.

– مدل‌های گوناگون و طراحی‌های زیبا دارند.

– در صورت اتمام شارژ و یا کم شدن شارژ دستگاه اخطار می‌دهد.

– درها را به شیوه‌های مختلف (دستبند آهنربایی، رمز عددی و یا کارت) می‌توان باز کرد.

– دارای سیستم ضد سرقت در هنگام وارد شدن ضربه و یا وارد کردن بیش از حد مجاز رمز اشتباه

 

منبع: https://digidl.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

ب در این نوشته تصمیم گرفتیم به به دلیل پیشرفت روز به روز در این حوزه، به لزوم استفاده از قفل های دیجیتال ضد آب بپردازیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

در ابتدا برای اینکه ویژگی های دستگیره های ضد آب را بررسی کنیم باید دلایل جایگزینی قفل های مکانیکی خانه با این قفل ها را بدانیم.

۱- این قفل ها محافظ خوبی در خانه شما در برابر سرقت و خرابکاری هستند.

قفل های هوشمند به این دلیل که از سیستم پیشرفته ای استفاده میکنند میتوانند محافظ خوبی در برابر ورود افراد بیگانه به داخل خانه باشند، و میتوانند ورود و خروج به داخل خانه را کنترل کنند، و باعث ایجاد سطح بالایی از امنیت شوند. این قفل ها با داشتن سطوح دسترسی مختلف میتوانند امنیت زیادی را فراهم کنند.

۲- دسترسی راحت و سهولت استفاده از قفل ها

ایجاد دسترسی به قفل های قدیمی با استفاده از کلیدهای مکانیکی میتواند باعث بروز خسارت های بزرگ و جبران ناپذیری برای کاربرانشان شود.

اما مهمترین مشکل این قفل ها گم شدن و سختی استفاده از کلیدهای مکانیکی است که قفل های هوشمند جدید این مشکل را برطرف کرده اند و با فراهم کردن دسترسی های بدون کلید با استفاده از رمز عبور، اثرانگشت و.. امکان فراموشی و گم کردن را غیر ممکن کرده است.

۳- مقرون به صرفه بودن

این قفل ها در ابتدا هزینه بالایی دارند اما در ادامه استفاده از آنها میتوانند بسیار مقرون به صرفه باشند. و با حذف کلیده و امکان اتصال به bms و اتوماسیون های هوشمند امکان دزدی را کاهش داده و از مشکل سرقت و تعویض دوره ای قفل ها جلوگیری کند.

زمانی که از این قفل ها در مکان هایی که دارایی های ارزشمندی در آنها نگهداری میشود استفاده میشود میتواند هرینه های بالای سرقت را کاهش دهد.

قفل های ضد آب

اما با وجود امکانات و مزایایی که از این قفل ها گفتیم باز هم از قفل دیجیتال معمولی در مکان های رطوبت بالایی دارند استفاده شود، به درستی کار نمیکنند و ممکن است رطوبت باعث شود از کار بیوفتند، پس حتما زمان خرید از قفل های ضد آب استفاده کنید تا بعدا در استافده از آننها با مشکل ی مواجه نشوید.

 

منبع: https://digidl.net/%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b6%d8%af-%d8%a2%d8%a8/



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

در مقالات قبلي سايت در مورد امكانات هوشمندي كه باعث سهولت در زندگي انسان ميشوند صحبت كرديم. در اين نوشته قصد داريم در مورد وسايل هوشمند پركاربرد در خانه صحبت كنيم، در ادامه اين نوشته با معرفي عناصر خانه هوشمند  با ما همراه باشيد.

در ساختمان هاي هوشمند، كه زيرساخت هوشمندي دارند، از يك پلتفرم هوشمند استفاده ميشود. كه قابليت تجريه تحليل نرم افزارها و فن آوري هاي جديد را دارند، تا بتوان با استفاده از آنها به هوشمند سازي ساختمان ها پرداخت.

شايد در ابتدا ساختمان هاي هوشمند اقتصادي به نظر نرسند اما پس از به كار گيري آنها و پس گذشت مدتي، اين پلتفرم ها باعث صرفه جويي در مصرف انرژي خواهند شد و همچنين باعث راحتي در زندگي خواهند شد، و همچنين به دليل مخابره اطلاعات باعث جلوگيري از سرقت، آتش سوزي و… خواهند شد. در ادامه پركاربردترين وسايل هوشمند خانه را بررسي ميكنيم. در ادامه با ما همراه باشيد.

نمونه هايي پر كاربرد از تجهيزات هوشمند

سيستم كنترل دماي ساختمان: در ساختمان هايي كه از تجهيزات هوشمند استفاده ميكنند، سيستم هاي كنتل دما براي سهولت تنظيم دما و ذخيره انرژي مفيد هستند.

سيستم روشنايي هوشمند: اين سيستم در تمام ساختمان هاي هوشمند به كار گرفته ميشود و با كنترل هوشمندانه و صحيح روشنايي منازل باعث كاهش هزينه هاي قبض هاي مصرفي ميشود و همچنين ميزان تاريكي و روشنايي هوا را كنترل ميكند.

قفل‌هاي هوشمند: از ديگر امكانات مفيد در ساختمان هاي هوشمند استفاده از محصولاتي براي ايمن سازي آن است، قفل ديجيتال يكي از اين تجهيزات است كه ميتواند امنيت خانه و يا محيط كار شما را تامين كند.

دوربين هاي امنيتي: اين دوربين ها هم جزئي از تجهيزات امنيتي هوشمند به حساب مي آيند كه به شما كمك ميكنند تا بتوانيد منزلتان را به خوبي اداره كنيد و حتي زماني كه در خانه نيستيد بتوانيد آن را چك كنيد.

سنسورهاي درب ها: اين سنسور ها روي درب هاي اصلي خانه نصب ميشوند و زماني كه اتقاقي غير معمول در خانه اتفاق بيوفتد با استفاده از هشدار يا آلارم مخصوص به اطلاع شما خواهد رساند.

سيستم صوتي و نمايشي خانه هوشمند: اين سيستم ها به شما اين امكان را ميدهند تا از تماشاي تلويزيون لذت ببريد و به نوعي يك سينماي واقعي خانگي را در منزل داشته باشيد.

تمام ابزارها و وسايلي كه نام برديم قابليت شخصي سازي دارند، و ميتوان آنها را طبق نياز و خواسته ي خود شخصي سازي كنيد تا دستيار شخصي شما بتواند دستورهايي كه به نظر شما لازم و ضروري هستند را اجرا كند. باعث افزايش سهولت در زندگي خواهند شد.

 

منبع: https://digidl.net/%d9%88%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%be%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

هر روز که میگذرد نقش تکنولوژی های جدید در زندگی ما پر رنگ تر میشود، به عنوان مثال میتوان به همین گوشی های هوشمندی که در دستان همه ما هستند یا مانیتورهای هوشمند و تجهیزات پزشکی هوشمند اشاره داشت، ب هر بخشی از زندگی امروزی نگاه کنید میتوانید نشانی از تکنولوژی را مشاهده کنید.

یکی از تکنولوژی هایی که به تازگی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، تکنولوژی بیومتریک و اثر انگشت است، مثلا میتوانید تنها با لمش کردن سنسور روی قفل هوشمند درب ورودی خانه اتان درب را باز کنید.

تکنولوژی لمسی چیست؟

کنولوژی لمسی از سنسورهایی تشکیل شده اند که میتوانند مکان لمش شدن را تشخیص دهند، مانند صفحات گوشی های هوشمند که با دارای صفحات لمسی هستند.

سیر تکامل و پیشرفت تکنولوژی لمسی

نخستین بار این تکنولوژی توسط شرکت اپل رواج پیدا کرد، این شرکت اولین تلفن همراه لمسی خود را که صفحه کلید فیزیکی نداشت را در سال 2007 به بازار روانه ساخت.
صفحات لمسی یا Touch Screen ها اولین بار در سال 1971 توسط دانشمندی به نام ساموئل هرست در مرکز تحقیقات دانشگاه کنتاکی امریکا اختراع شد.

نقش کلید لمسی به عنوان یک در زندگی مدرن

همانطور که گفتیم این تکنولوژی نخستین بار برای صفحات لمسی اختراع شده بود، اما دامنه استفاده از این تکنولوژی روز به روز درحال وسیع تر شدن است. در ادامه چند مورد از کاربردهای این تکنولوژی را بررسی میکنیم.
کلیدهای لمسی به دلیل داشتن داشتن ظاهری زیبا و سهولت در استفاده، ایمنی بالاتر و طول عمری مناسب میتوانند جایگزین مناسبی بری کلیدهای روشنایی معمولی باشند. همچنین میتوان آنها را در سناریوهای هوشمند استفاده کرد.
همچنین میتوان از کلیدها به جای دکمه های فیزیکی مورد استفاده در کولرها، اجاق گاز، هود و فر و… هم استفاده کرد.

سنسورهای اثرانگشتی در قفل ها

یکی دیگر از کاربردهای این تکنولوژی امکان استفاده از این تکنولوژی در محصولات امنیتی اشاره داشت، قفل دیجیتال اثرانگشت یکی از محصولاتی است که با استفاده از آن میتوان امنیت بیشتری را در مقایسه با قفل های معمولی تجربه کرد و از کاربردهای بی نظیر آن استفاده کرد.

 

منبع: https://digidl.net/تکنولوژی-لمسی-چه-کاربردهایی-دارد؟/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند , قفل دیجیتال , خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

امروزه چندين مدل از قفل هاي ديجيتال در بازار وجود دارد، اما بيشتر آنها براي درب هاي ضد سرقت و استاندارد طراحي شده اند. اما به اين دليل كه بيشتر خانه ها از دربهاي معمولي استفاده ميكنند. قفل هايي هم مناسب اين درب ها به وجود آمده اند. تا در انواع خانه ها بتوان از اين قفل ها استفاده كرد. اما استفاده از آنها روي درب هاي دوجداره امنيت آنها را بيشتر خواهد كرد.

 

مزايا به كار گيري قفل ديجيتالي در درب هاي ضد سرقت

 

همانطور كه گفته شد استفاده از قفل هاي امنيتي ديجيتال روي درب هاي ضد سرقت مزايا بيشتري دارد و امنيت را دوچندان خواهد كرد. و نگراني گم كردن كليدها و دسترسي سارقان به دربها را به طور كلي از بين خواهد برد.

با نصب يك دسته هوشمند روي درب ضد سرقت دو درب ، مقاومت درب در برابر نيروهاي غيرمجاز افزايش مي يابد و دسترسي سارقان به حريم خانه يا محل كار شما را تقريبا غيرممكن مي كند.

دليل اين امر به كارگيري، آژيرهاي ضد سرفت و قفل هاي هاي با زبانه هاي استيل محكم و سيستم هاي امنيتي پيشرفته به كارگرفته شده در اين قفل ها است. با نصب كردن اين قفل ها روي درب ها قدم بزرگي را براي محاقظت از خانه و محل كارتان برداشته ايد.

 

ويژگي هاي دستگيره هاي ديجيتالي درب هاي امنيتي

 

زماني كه صاحبان خانه ها از قفل ديجيتال روي درب هاي خانه ها استفاده ميكنند باعث ميشود كه اسايش و راحتي بيشتر داشته باشند، دلايل اين موضوع به ظرح زير هستند.

 

امكان اغام با ساير تجهيزات هوشمند در خانه

 

در صورتي كه از سيستم هاي خانه هوشمند استفاده ميكنيد. استفاده از دستگيره هوشمندي كه بتواند به ساير تجهيزات هوشمند مانند تجهيزات امنيتي هوشمند متصل شود، لازم و ضروري است.

به عنوان مثال اين قفل ها اين امكان را دارند كه بتوانيم آنها را به سيستم هايي مانند دوربين هاي مدار بسته و سنسورهاي امنيتي متصل نماييم.

 

امكان دسترسي بدون كليد به درب ها

 

پيشتر هم گفته بوديم كه قفل هاي هوشمند از كليدهاي مكانيكي براي دسترسي به درب ها استفاده نميكند و به جاي اين روش ها از روش هاي دسترسي ديگري مانند رمز، كارت و اثر انگشت استفاده ميكند. حتي مدل هاي پيشرفته اين قفل ها امكان مديريت به وسيله تلفن همراه را هم دارند.

 

همانطور كه گفته شد قفل هاي هوشمند با استفاده از روش هاي پيشرفته مانند رمز عبور ، كارت يا اثر انگشت بدون نياز به كليد قابل باز و بسته هستند. حتي اين نوع قفل ها را مي توان از طريق تلفن همراه از راه دور كنترل و مديريت كرد.

 

https://digidl.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d9%88%db%8c-%da%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%a9/



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

یکی از فاکتورهای مهمی که بر روی انتخاب خدمات و یا خرید وسایل تاثیر میگذارد، قیمت آن است. هوشمند سازی هم یکی از این موراد است، و زمانی که صحبت از هوشمند سازی میشود سوالی که همواره پرسیده میشود درمورد قیمت آن است. به همین دلیل در این نوشته تصمیم گرفتیم در رابطه با قیمت هوشمند سازی ساختمان و هزینه های اینکار صحبت کنیم.

این روز ها که همه به سمت به کارگیری تکنولوژی های جدید برای سهولت زندگی هستند، خانه های هوشمند به یکی از محبوب ترین تکنولوژی های جدید محسوب میشوند.

زندگی در خانه های هوشمند بسیار ساده است به این دلیل که تمام وسایل خانه حرف شما را متوجه میشوند و میتوانند به فرمان های شما عمل کنند.

فاکتورهای مهم در قیمت هوشمند سازی

طبیعی است که در ابتدای معرفی هر محصولی، استفاده از آن هزینه بالایی داشته باشد اما پس از گذشت چند سال و ورود شرکت های مختلف به تولید تجهیزات و.. و به وجود آمدن تکنولوژی های جدید از هزینه ها کمی کاسته میشود.

در حال حاضر هزینه ها از سال های اولیه کمتر شده اند و میتوان از آنها برای هوشمند سازی ساختمان ها،حتی ساختمان های قدیمی تر هم استفاده نمود.

البته برند محصولاتی که استفاده میشود و همچنین شرکتی که آن را پیاده سازی میکند هم در تعیین قیمت تاثیر دارند.

سوالات متداول در مورد هوشمند سازی ساختمان

اگر شما هم تصمیم دارید ساختمانتان را هوشمند کنید و به دنبال تجهیزات مناسب و با کیفیت برای اینکار هستند، ممکن است سوالاتی داشته باشید، در ادامه برخی از متداول ترین سوالات را بررسی میکنیم.

آیا قیمت هوشمند سازی ساختمان های نوساز و قدیمی متفاوت است؟

بله هزینه های هوشمند سازی ساختمان های مختلف باهم متفاوت هستند. ساختمان های قدیمی تر به این دلیل که سیم کشی و .. قدیمی تری دارند ممکن است پیش از پیاده سازی لازم به تغییر ساختار و بازسازی کابل ها باشد.

آیا هزینه های هوشمند سازی با توجه به متراژ خانه متفاوت است؟

بله هزینه هوشمند سازی یک واحد ۲۰۰ متری با واحد ۷۰ متری متفاوت است، به این دلیل که در واحد های بزرگتر نیاز به تجهیزات بیشتری است، هزینه های پیاده سازی هم بالاتر خواهد رفت.

هزینه های هوشمند سازی پیشرفته و پایه با هم تفاوت دارند؟

بله هر قدر از وسایل پیشرفته تری برای هوشمند سازی استفاده شود و تعداد تجهیزاتی که استفاده میشود بیشتر باشد، طبعا هزینه ها هم افزایش پیدا میکند.

 

 

https://digidl.net/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

در مقالات قبلی سایت در مورد خانه هوشمند و اتوماسیون های خانه هوشمند صحبت کردیم، در این نوشته قصد داریم، در مورد سناریوهای خانه هوشمند صحبت کنیم و مزایای آنها را برایتان شرح دهیم. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

سناریو خانه هوشمند چه چیزی را مشخص میکند؟

سناریوهای خانه های هوشمند مشخص میکنند که چه اتفاقاتی باید در خانه رخ دهد، اینکه استفاده از تکنولوژی چه دستاوردی برای بشر به همراه دارد؟ امنیت ساختمان هوشمند چگونه است؟ از سوالاتی هستند که هموارده پرسیده میشوند، برای پاسخ همه سوالاتتان در مورد خانه هوشمند در ادامه این نوشته با ما باشید.
در خانه های هوشمند هر وسیله ای که بتوان آن را به برق وصل کرد میتواند جزئی از خانه باشید، هماهنگی این قطعات در ساختان با استفاده از یک سیستم مرکزی مورد استفاده قرار میگیرد.
سناریوهای هوشمند مشخص میکنند که چه کارهایی بدون دخالت انسان و بدون اینکه راحتی او به خطر بیوفتد انجام شوند، مشخص میکند که در شرایط طبیعی شما چگونه رفتار میکنید، این تجهیزات رفتارتان را الگوبرداری میکنند و به صورت خودکار آنها را اجرا میکنند.
در سال های نچندان دور این ویژگی ها را تنها در فیلم ها میدیدیم و تنها از الهانات فیلم های علمی و تخیلی بودند اما حالا به راحتی قابل اجرا هستند و میتوان در هر خانه ای از آنها استفاده کرد که شگفت انگیز است.

بخش های یک سناریو هوشمند

افزایش امنیت خانه با بکار گرفتن تجهیزاتی مانند قفل دیجیتال
صرفه جویی در مصرف انرژی
ساخت و ایجاد فضایی لوکس که آسایش کابران را فراهم میکند
امکاناتی برای برقرازی امنیت به صورت یکپارچه
امکان مدیریت یکپارچه همه بخش های ساختمان با استفاده از یک سیستم مرکزی
سادگی و سهولت استفاده از این تجهیزات به این دلیل که هر کس با هر دانش، توانایی و سنی میتواند از آن استفاده کند.

سناریوهای خانه هوشمند

سناریویی برای نورپردازی

در یک ساختمان با امکانات هوشمند، نورپردازی و سیستم روشنایی ساختمان به صورت اتوماتیک و هوشمند انجام میشود. بخش های خانه از جمله: اتاق خواب، اتاق مهمان، بخش هایی که در آنها مطالعه میکنیدو… که همه جزئی از محصولاتی هستند که امکان آسایش و آرامش را برای شما فراهم میکنند.

سنارویی برای آبیاری گیاهان

همانطور که وقتی در خانه هستید و میخواهید به آبیاری فضای سبز و گیاهانتان بپردازید، از یک برنامه منظم استفاده میکنید، سناریوهای هوشمند هم میتوانند برای زمانی که در خانه حضور ندارید یک برنامه مناسب تنظیم کنند تا اگر خودتان وقت ندارید گل ها را آبیاری کنید، آنها را آبیاری کنند.

سناریوی ورود و خروج

یکی دیگر از موراد جذابی که در سناریوهای هوشمند وجود دارد، این است که هنگام ترک خانه چه کارهایی را انجام میدهید و یا بلافاصله پس از ورود به داخل خانه چه میکنید، در این حالت، دستیار هوشمندتان به کمک شما می آید، دمای هوای اتاق را تنظیم میکند، پرده ها میکشد، نور محیط را مطابق نیازتان تنظیم میکنید، تا همه چیزهایی که برای آرامش داشتن نیاز دارید رعایت شود. به این شکل که انگار شخصی از ورود شما به خانه اطلاع دارد و خانه را برای ورودتان آماده میکند.
همچنین پس از خروج از خانه، قفل هوشمند خودش درب را قفل میکند، از خانه در برابر عوامل خارجی محافظت میکند.

 

https://digidl.net/%d8%b3%d9%86%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

در مقالات قبلی سایت در مورد خانه هوشمند و نحوه هوشمند سازی آن صحبت کردیم. در این نوشته قصد داریم در مورد دفتر کار هوشمند صحبت کنیم و توضیحاتی در این مورد ارائه نماییم.

هدف از هوشمند سازی ساختمان ها علاوه بر راحتی ساکنین آنها صرفه جویی و ذخیره انرژی و بالاتر بردن امنیت ساختمان هم هست.

این روزها اکثر افراد بیش از اینکه در منزل زندگی کنند و اوقاتشان را در محل کارشان سپری میکنند به همین دلیل برای اینکه تعامل کارمندان با محل کارشان بیشتر شود لازم است که از تجهیزاتی استفاده کرد این کار را برای ما انجام دهد.

نحوه هوشمند سازی محل کار

نصب دستگاه حضور و غیاب هوشمند

رسیدن سر وقت به محل کار همواره یکی از دغدغه های مدیران و کارمندان است، سیستم حضور غیاب هوشمند، زود و یا دیر رسیدن کارمندان به محل کار را در حافظه خود ثبت میکند.

از دیگر ویژگی های آنها ارسال پیام به کارمندان به شکلی است که میتواند در صورت دیر رسیدن به آنها یا آوری کند و یا هر صبح برای آنها یک پیام انگیزشی ارسال کند.

اکثرا هر یک از این دستگاه ها میتوانند بین ۵۰ تا ۵۰۰ نفر را در خود ذخیره نمایند. دستگاه های هوشمند میتوانند با استفاده از اثر انگشت و کارت پرسنلی کار کنند.

میز کار و صندلی هوشمند

از دیگر مشکلات رایج را محیط های کاری کمردرد، گردن درد و گرفتگی ها عضلات است که به دلیل تنظیم نبودن مانیتور و یا استاندارد نبودن آنها باعث آسیب های شدید جسمی به کارکنان شود و همچنین راندامان کاری آنها را پایین بیاورد.

میزکارهای هوشمند قابلیت شخصی سازی دارند و میتوان با نصب کردن قفل دیجیتال روی کشو های میز که تنها با استفاده از اپلیکیشن و یا اثر انگشت باز میشوند، آنها را کنترل کرد. و دیگران نمیتوانند بدون داشتن دسترسی به یکی از روش ها به هیچ وجه کشو را باز کنند.

استفاده از چراغ های هوشمند

همیشه لازم نیست که همه چراغ های همه اتاق های اداره روشن باشند، لامپ های هوشمند این امکان را فراهم میکنند که تنها زمانی که شخصی در اتاق است روشن شوند و یا بتوان با استفاده از نرم افزار چراغ ها را روشن و یا خاموش کرد.

 

https://digidl.net/%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

در اكثر مواقع شكستن درب يك آپارتمان كار بسيار راحتي است اما بسياري از افراد اين را ناديده ميگيرند. براي اينكه خطر سرقت از خانه را كاهش دهيد حتما بايد اين مورد را رعايت كنيد. در ادامه برخي نكات براي اينكار را بيان ميكنيم.

مي توانيد درب آپارتمان خود را از بسياري جهات ايمن كنيد.و راه هاي زيادي براي اينكار وجود دارد ، اما سعي كنيد بهترين راه حل ها را انتخاب كنيد؛ براي انتخاب بهترين راه براي ايمن سازي درب آپارتمان حتما اين مقاله را مطالعه نماييد.

راه هايي براي تضمين امنيت درب ورودي ساختمان

ايمن سازي قفل ها

در مورد امنيت درها ، قفل ها مهمترين چيز براي بررسي و به روزرساني هستند. قفل مكانيكي كليدي غيرقابل اعتماد است و توجه سارقان را به خود جلب مي كند. از طرف ديگر ، استفاده از قفل هاي ديجيتال ، بهترين راه براي تأمين درب آپارتمان ، اغلب مجرمان را دلسرد مي كند و مي تواند به عنوان يك عامل بازدارنده عمل كند.

فناوري به كار رفته در اين قفل ها به حدي است كه مي توان آن را به راحتي از درب موبايل كنترل و كنترل كرد. موسسه استاندارد ملي سازمان ملل متحد (ANSI) داراي يك سيستم رتبه بندي معتبر است كه از ۱ تا ۳ متغير نامگذاري شده است.

جهت آشنايي بيشتر با انواع قفل هاي هوشمند ديجيتال ميتوانيد از مطالب مفيد سايت يوكا استفاده كنيد.

نصب دزدگير

دزدگير دستگاه هاي ساده اي هستند كه روي درب آپارتمان نصب شده اند. اين دستگاه با باتري كار مي كند، پس از نصب اين دستگاه ، اگر كسي سعي كند بدون كليد را باز كند ، زنگ خطر به صدا در مي آيد. هشدارها بسيار بلند هستند ، بنابراين شما مي توانيد آنها را در هر كجا كه هستيد  بشنويد و يا حتي هشدار را روي تلفن همراهتان دريافت كنيد.

نصب دوربين هاي امنيتي

هيچكدام از مجرمان دوست ندارند كه تصاوير دزديشان ضبط شود. و بيشتر آنها سعي مي كنند با هر قيمتي دوربين امنيتي را غيرفعال كنند. اما ارزش ريسك براي آنها را ندارد. بنابراين ، در صورت ايمن بودن درب امنيتي توسط دوربين امنيتي ، احتمال سرقت بسيار كمتر است. بسته به ميزان هزينه شما مي توانيد هر نوع سيستم دوربين امنيتي را خريداري كنيد.

 

https://digidl.net/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a2%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86/

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

قفل هوشمند یکی از انواع قفل های الکترونیکی است که استفاده از آنها برای تامین امنیت منزل و حمل کار و… مزایای بسیار زیادی دارد و از وقوع دزدی و ورود افراد مزاحم به داخل ساختمان جلوگیری میکند، اما به این دلیل که این قفل ها با سیستم دیجیتال کار میکنند، این نگرانی در مورد آنها وجود دارد که آیا امکان هک کردن این قفل ها وجود دارد یا خیر؟ به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد امکان هک شدن قفل دیجیتال صحبت کنیم.

آیا میتوان دستگیره هوشمند را هک کرد؟

به طور کلی اگر از قفل های برند های معتبر خرید کنید که دارای روش های احراز هویت مانند: رمز عبور، کارت و اثر انگشت هستند، و قفل را توسط افراد معتبر و به شکل صحیح نصب کنید، امکان هک کردن آن وجود نخواهد داشت و این قفل ها از ایمنی بالا تری در مقایسه با قفل های عدی برخوردار هستند و به دلیل سیستم پیشرفته که دارند بیشتر سارقان نمیتوانند آنها را باز کنند.

همچنین برخی اشتباهات از طرف مصرف کنندگان هم میتواند باعث هک شدن این دستگیره ها شود، اشتباهاتی مانند

1- انتخاب رمز عبور ساده

حتی اگر در یک وبسایت نیز ثبت نام کنید از شما خواسته میشود که رمز عبور معتبری برای خود انتخاب کنید و در صورتی که رمز ساده و قابل حدس انتخاب کنید به راحتی قابل هک شدن است، قفل دیجیتال هم از قصیه مستثنی نیست و حتما باید از رمز عبور مناسبی استفاده کنید، به عنوان مثال از استفاده از تاریخ تولید، نام، اعداد پشت هم و مواردی از این قبیل خودداری کنید.

2- دسترسی دادن به افراد غریبه

ممکن است دسترسی یا رمز قفلتان را بنا به هر دلیلی به همسایه، پرستار کودک و… بدهید، و دیگر آن را تغییر ندهید، با اینکار آن فرد هر زمانی که بخواهد  میتواند وارد خانه شما شود، پس حتما برای افراد غریبه یک دسترسی جداگانه و مدت دار استفاده کنید و یا سریعا رمز  عبور قفل را تغییر دهید.

3- خرید از برندهای ارزان قیمت و نامعتبر

حتما قفل هوشمند را از شرکت هایی که قفل های دارای فرایند رمز گذاری هوشمند و همچنین دیتابیس قدرتمند دارند خرید کنید و از خرید از برند های نامعتبر و قفل های ارزان قیمت خودداری کنید.

 

https://digidl.net/%d9%87%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

همانطور که در مقالات قیلی سایت گفتیم قفل های دیجیتال نسل جدیدی از قفلهای درب های ورودی ساختمان ها و آپارتمان ها است که برای دسترسی سریعتر و آسان تر و همچنین افزایش امنیت بر روی دربها نصب میشود، معمولا برخلاف قفل های مکانیکی که تنها از یک مغزی مکانیکی ساخته شده اند این قفل ها از سیستم های متنوع و پیچیده تری ساخته شده اند. که میتوانند امنیت بالاتر و ارامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاورند.

این قفل ها از مکانیزم های مختلفی برای حفاظت از درب های ورودی استفاده میکنند، که شامل: شناسایی رمزی، اثرانگشت، مگنت، کارتهای مغناتیسی و تشخیص چهره هستند.

  • همچنین قفل هوشمند یا همان دیجیتال از سیستم های امنیتی پیچیده ای نیز استفاده میکند که برخی از انها مواردی مانند:
  • سیستم ضد شوک: به این معنی که قفل در اثر وارد شدن شوک یا نیروی الکتریکی غیر مجاز از کار نخواهد افتاد.
  • سیتم اعلام حریق: در زمان آتش سوزی این سیستم شما را با خبر خواهد کرد تا بتوانید به موقع از خانه خراج شوید.
  • قفل خودکار: این سیستم حتی اگر فراموش کنید پس از خروج از خانه درب را قفل کنید، پس از ۳ ثانیه درب را به صورت خودکار قفل خواهد کرد.
  • قفل کودک: این سیستم شما را در نگهداری از کودکانتان یاری خواهد کرد، به این معنا که دیگر نیازی نیست نگران بیرون رفتن کودکتان از خانه باشید.

 

ویژگی های قفل دیجیتال

ار ویژگیهای خاص  این قفل ها میتوان به عدم امکان ورود افراد فاقد مجوز ورود اشاره داشت، بر خلاف قفل های مکانیکی که هر کسی کلید را در دست داشته باشد به راحتی قادر به باز کردن درب خواهد بود، در این سیستم ها به دلیل بکارگیری سیستم های بیومتریک این امکان وجود ندارد، و تنها در صورتی که فرد مجوز دسترسی داشته باشد میتواند درب را باز کند.

تعمیرات قفلهای الکترونیکی

همانطور که گقتیم، این قفل ها از سیستم های پیچیده تری ساخته شده اند و پس برای تعمیرات آنها نیاز به فرد متخصص است که از آنها اطلاع داشته باشد. برای همین تمام قفل های دیجیتالی یوکا دارای خدمات پس از فروش هستند که در صورت خرابی احتمالی قفل دغدغه تعمیر آنها وجود نداشته باشد.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که بیومتریک چیست؟

غیر از قفل های هوشمند و دیجیتال در چه بخش هایی از آن استفاده میشود؟

به زبان ساده بیومتریک به هر فاکتوری که مربوط به ویژگی های انسانی باشد گفته میشود، از معروف ترین سیستم های بیومتریک موجود در بازار میتوان به سیستم های اثرانگشتی و تشخیص چهره اشاره داشت که انواع سیستم های امنیتی و شناسایی استفاده میشوند.

میتوان گفت تکنولوژی بیومتریک تقریبا یک تکنولوزی جدید است که تقریبا به تازگی معرفی شده است و توانسته جایگزین خوبی برای انواع سیستم های قدیمی و مکانیکی شود.

سیستم های بیومتریک میتوانند خصوصیات خاص انسان ها را شناسایی کنند، به همین دلیل بیشتر از آنها در سیستم های امنیتی استفاده میشود، مثلا در سیستم های امنیتی و فوق سری از قفل هوشمند های عنبیه چشم استفاده میشود که با اسکن کردن عنبیه چشم میتواند فرد را شناسایی کند.

همه ما میدانیم که اثر انگشت هر فرد مخصوص خود او است، اما خوب است که بدانید که ممکن است اثر انگشت دو فرد کاملا با هم برابر باشد، این مورد هرچند بسیار نادر است، اما شدنیست.

اما امکان ندارد که دو نفر عنبیه چشم مشابه هم داشته باشند، به همین دلیل هم امنیت این سیستم بسیار بالا است.

با وجود صحبت هایی که کردیم باز هم برخی افراد سوال میکنند که آیا این تکنولوژی ها امن هستند؟ و میتوان امنیت وسایل ارزشمند و خانه امان را به این تکنولوژی ها بسپاریم؟ آیا تکنولوژی های بیومتریم قابل هک شدن نیستند؟

از آنجایی که یافتن دو فرد که خصوصیت های بیومتریک مشابهی داشته باشند بسیار نادر است، همچنین در ساخت مثلا قفل های بیومتریک اثرانگشت به این موضوع توجه شده است که حتما کلیدی که برای قفل هوشمند استفاده میشود. مثلا اثرانگشت، بافت زنده ای باشد که در آن جریان خون وجود داشته باشد، از همین رو نمیتوان از ماکت و یا بافت مرده بدن انسان برای باز کردن قفل ها استفاده کرد.

امروزه اکثر گوشی های هوشمند از تکنولوژی های بیومتریک اثرانگشت و تشخیص چهره استفاده میکنند.

همچنین مثلا زمانی که جرمی اتفاق میوفتد، پلیسها میتوانند با خصوصیت های بیومتریک هر فرد مانند dna و یا اثر انگشت فرد مجرم را شناسایی کنند. یا اگر صدای شخص در جایی ضبط شده باشد، پلیس ها میتوانند او را از صدایش که یک خصوصیت بیومتریک او است شناسایی کنند.

انواع تکنولوژی های بیومتریک چه چیزهایی هستند؟

تشخیص صدا: ارتعاشات و الگوی صدای هر فردی مختص به خود او است، زمانی که با یک دستگاه که قابلیت تشخیص صدا را دارد صحبت کنیم، میتواند تشخیص دهد که ما صحبت کرده ایم، مثلا وقتی که میخواهیم، وارد خانه شویم، کافی است به قفل بگوییم باز شو!

دستگاه تشخیص اثرانگشت: سیستم تشخیص اثرانگشت شاید شناخته شده ترین سیستم بیومتریکی باشد که مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین به جرات میتوان گفت که این سیستم یکی از ایمن ترین سیستم هایی است که مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی‌های رفتاری: این سیستم میتواند با تجزیه و تحلیل های کامپیوتری به ویژگی های فردی انسان را شناسایی کند و با توجه به آنها فرد را شناسایی کند. مثلا میتواند با توجه به الگوی ضربه زدن شما به کلیدها در زمان تایپ کردن و یا نحوه راه رفتنتان شما را شناسایی کند.

تشخیص چهره: این سیستم هم یکی از سیستم های بیومتریک شناخته شده است که میتواند با توجه خطوط صورت فرد او را شناسایی کند، انواع پیشرفته این سیستم ها بسیار دقیق هستند، اما با توجه به اینکه چهره انسان ممکن است در طول زمان تغییر کند، ممکن امنیتشان پایین بیاید، از این قابلیت معمولا در تلفن های هوشمند و لپتاپ ها استفاده میشود.

تشخیص کف دست: الگوی کف دست هر فرد هم مختص به خود او است، این سیستم ها میتوانند: ضخامت، عرض، مساحت و… دست را تشخیص دهند، از این سیستم ها از دهه 80 میلادی استفاده میشد.

 

https://digidl.net/%d8%a8%db%8c%d9%88%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%da%a9-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند , خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

از مهمترين رويكردهايي كه اين روزها بسيار مورد توجه قرار ميگيرد، رويكردهايي براي حفاظت و امنيت ساختمان هوشمند است كه ميتواند، تحت يك سيستم مديريت هوشمند مورد استفاده قرار بگيرد، و باعث امنيت بيشتر ساختمان شما شود. خانه هوشمند به دليل به كارگيري از سيستم هاي بهينه مصرف انرژي ميتوانند، علاوه بر تامين امنيت خانه شما، زمان و هزينه هاي نگهداري از ساختمان را كاهش دهند و بهبود زندگي افراد كم توان مانند معلولين و سالمندان كمك كند.

امنيت مجازي و امنيت جاني در خانه هوشمند

سيستم هاي امنيتي هوشمند به دو دسته تقسيم بندي ميشوند:

  1. سيستم امنيت مجازي
  2. سيستم امنيت جاني افراد

هر يك از سيستم هايي كه نام برديم، داراي مزايا، معايب و پيچيدگي ها خاص خود هستند كه در ادامه اين نوشته در مورد آنها صحبت خواهيم كرد.

سيستم امنيت مجاري

سيستم امنيت مجازي همان سيستم امنيتي اينترنتي، شبكه و سازه هايي از اين قبيل است كه يكي از حساس ترين مباحث قابل توجه در تامين امنيت و اطلاعات محسوب ميشود، و چالش هاي زيادي را در ذهن محققان به وجود آورده است.

سيستم امنيت جاني افراد

اين سيستم بر خلاف سيستم قبلي كه تنها به امنيت مجازي ميپرداخت، مستقيما با امنيت جان افراد در ارتباط است. اين سيستم، بخش هايي مانند موارد زير را تحت تاثير قرار ميدهد.

  • سيستم اعلام سرقت
  • سيستم اعلام نشت گاز
  • سيستم كنترل ورود و خروج مانند قفل ديجيتال

استفاده از هر يك از سيستم هاي بالا ميتواند جلوي اتفاقاتي كه ميتواند باعث به خطر افتادن جان افراد شود را بگيرد، اتفاقاتي مانند: آتش سوزي، گاز گرفتگي و سرقت.

پس ميتوان گفت كه خانه هاي هوشمند ميتوانند باعث ايجاد زيرساختي مناسب براي تحليل و بررسي سيستم هاي امنيتي شوند، كه ميتواند امنيت يك خانه هوشمند را چندين برابر يك خانه معمولي كند.

نقش سيستم كنترل ورود وخروج

زماني كه از سيستم هاي كنترل ورود و خروج در خانه اي استفاده شود، ميتوان، به راحتي رفت و آمد افراد به داخل خانه را تنظيم و خصوصي سازي كرد.

اين سيستم ها روي قفل هاي درب ورودي ساختمان نصب شوند، و از اين طريق رفت و آمد افراد را كنترل كنند: عملكرد اين سيستم به اين صورت است كه، افراد هر يك براي ورود به داخل ساختمان از كارت شخصي، رمز شخصي يا اثرانگشت استفاده ميكنند. به اين ترتيب زماني كه فردي درب را باز ميكند، به سادگي توسط شما قابل تشخيص است. كه چه فردي در چه زماني وارد ساختمان شده است، و ميتوانيد گزارش عبور مرور افراد را از اين سيستم ها استخراج كنيد.

https://digidl.net/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , قفل هوشمند , خانه های هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

در مقالات قبلی سایت در مورد خانه هوشمند صحبت کردیم، این روزها پیاده سازی این خانه ها با رشد بی سابقه ای روبه رو شده است، و با گذشت زمان افراد زیادی رو به استفاده از این تکنولوژی می آورند. پیش بینی میشود که این تکنولوژی هم مانند گوشی های هوشمند در میان افراد، همه گیر بشود.

یکی از اساسی ترین سوالاتی که توسط افرادی که قصد پیاده سازی خانه هوشمند را دارند از ما پرسیده میشود این است که چه زیر ساخت هایی برای پیاده سازی یک خانه هوشمند لازم است. به همین دلیل در این نوشته تصمیم گرفتیم در مورد زیرساخت های مورد نیاز برای پیاده سازی یک خانه هوشمند صحبت کنیم.

زیرساخت های دیجیتال مورد نیاز برای پیاده سازی خانه هوشمند

اولین چیزی که برای پیاده سازی خانه های هوشمند باید در خانه ها وجود داشته باشد، یک قلب مرکزی یا مرکز کنترل هوشمند است که بتواند تجهیزات مختلف موجود در ساختمان را بهم متصل کند. و بین همه تجهیزات با استفاده از پروتکل هوشمند که به عنوان زبانی مشترک بین همه تجهیزات موجود در ساختمان عمل میکند استفاده کرد.

همچنین علاوه بر اینکه برای پیاده سازی ساختمان های هوشمند نیاز است که تجهیزات بهم دیگر کانکت شوند، لازم است که کاربر هم بتواند در جریان این مسائل قرار بگیرد، تا توانایی کنترل کردن و یا صادر کردن دستوراتی را داشته باشد، این ارتباطات برای اینکه قابل هک شدن نباشند نیاز است که در بستری ایمن انجام شوند. این سیستم میتواند همان تلفن همراه شما باشد که به هاب مرکزی متصل میشود و میتواند دستورات را منتقل کند.

همچنین بدیهی است که برای پیاده سازی یک سیستم پردازشگر مرکزی نیاز به کار گیری سنسور ها و تجهیزات هوشمند مانند قفل دیجیتال، دوربین های امنیتی، سیستم کنترل روشنایی و.. هم هست.

پس به طور خلاصه میتوان گفت، برای پیاده سازی خانه های هوشمند، به طور خلاصه نیاز داریم که موارد زیر استفاده کنیم:

  • سیستم هاب مرکزی
  • زیرساخت های مخابراتی جهت ارتباط برقرار کردن
  • تجهیزات ارتباطی بین کاربر و تجهزات هوشمند.

زیر ساخت های مخابراتی در خانه هوشمند

همانطور که گفتیم تجهیزات مختلف در این سیستم نیاز است که باهم در ارتباط باشند. به همین دلیل نیاز است که ویژگی های زیر را داشته باشند.

  • مصرف بهینه برق و انرژی
  • توانایی تحت پوشش قرار دادن سراسر خانه
  • هزینه مناسب
  • عدم اشغال فضای زیاد

انواع تجهیزات مخابراتی

  • ارتباط بی سیم wireless
  • ارتباط از طریق سیم کشی

همانطور که از نام این دو مشخص است، در ارتباط بی سیم، ارتباطات از طریق شبکه بی سیم مانند امواج رادیویی، مادون قرمز و اینترنت انجام میشود اما در سیستم سیم کشی همه تجهیزات با استفاده از سیم بهم متصل شده اند.

 

https://digidl.net/%d8%b2%db%8c%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند , قفل دیجیتال , خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

در اکثر مواقع در حین طراحی سیستم امنیتی محیط های مختلف بیشتر تمرکز بر روی درب ورودی آنها است، و همیشه بخش های مهم دیگری مانند: پنجره ها، درب های داخلی و.. فراموش میشوند.
زمانی که سیستم های ضد سرقت در خانه و یا محل کار بر روی تمام بخش های خانه متمرکز باشد و بخش هایی مانند: پنجره ها و نقاط کوری که سارقان میتوانند از آنها وارد ساختمان شوند را پوشش دهد، متوان گفت آن خانه واقعا ضد سرقت است.
و همچنین زمانی که درب های داخلی هم مجهز به تکنولوژی های امنیتی باشند، حتی اگر سارق موفق شود از سد درب ورودی ساختمان عبور کند، باز نمیتواند به اتاق هایی که وسایل ارزشمندی را در آنها قرار داده اید وارد شود.
همچنین این سیستم ها امکان کنترل با استفاده از کنترل پنل کلی را نیز دارند، که این امکان را به شما میدهد که با نصب یک برنامه بر روی موبایل یا تبلت، بتوانید همه سیستم ها را به صورت یکجا کنترل کنید.

معرفی ابزارهای مورد نیاز در سیستم ضد سرقت هوشمند

  • قفل هوشمند  جهت اطلاعات بیشتر در مورد قفل های دیجیتال می توایند به سایت یوکا مراجعه کنید.
  • سنسورهای درب و پنجره
  • دوربین امنیتی
  • الارم یا آژیر هشدار
  • کنترل
  • پنل هوشمند

سیستم‌های ضد سرقت منازل چگونه کار می‌کنند؟

همانطور که گقتیم این سیستم ها دارای بخش های متفاوتی هستند، بخش هایی مانند قفل، سنسور و... همه این سیستم ها به صورت یکپارچه با استفاده از یک کنترل پنل یا مرکز فرمان قابل کنترل هستند، که میتوان آنها را از راه دور کنترل کرد.

به عنوان مثال زمانی که در خانه هستید میتوانید فضای خارجی ساختمان را با استفاده از سنسورهای حرکتی ایمن سازی کنید. و وضعیت آنها را با استفاده از دوربین های امنیتی چک کنید.

یا به عنوان مثال وجود سنسورهای هوشمند این امکان را فراهم میکند، که بتوانید از دسترسی های غیرمجاز به داخل ساختمان جلوگیری کنید. و حضور عوامل بیگانه داخل ساختمان را اطلاع رسانی کند.

https://digidl.net/%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b6%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%82%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

 



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند , قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

از سوالات مهمی که توسط خریداران قفل هوشمند پرسیده میشود در رابطه با تفاوت های آنها با قفل های مکانیکی است، به همین دلیل در این نوشته تصمیم گرفتیم برخی از تفاوت های این قفل ها را به صورت خلاصه بررسی کنیم.

 

امکان ریموت کنترل قفل دیجیتال

بر خلاف قفل های مکانیکی که هر بار برای باز کردنشان نیاز است که تا جلوی در یا پای آیفون بروید، قفل های دیجیتال دارای قابلیت ریموت کنترل یا همان کنترل از راه دور هستند، میتوانید با متصل کردن این قفل ها به از طریق نرم افزار قفل به تلفن همراه میتوانید از هرجایی که هستید از طریق نرم افزار قفل را کنترل کنید و از راه دور وضعیت امنیتی درب را چک کنید.

 

عدم وجود کلیدهای مکانیکی

یکی دیگر از تفاوت های قفل های هوشمند و قفل مکانیکی، عدم وجود کلیدهای مکانیکی در آنها است، با استفاده از آنها دیگر دغدغه و نگرانی گم شدن کلیدها را ندارید، زیرا حتی اگر کارت یا رمز عبور خود را گم کردید یا احساس کردید افراد غریبه به آنها دسترسی دارند میتوانید با ورود به نرم افزار قفل کلید مجازی را ابطال کنید در این صورت حتی اگر سارقان رمز عبور یا کارت را داشته باشند نمیتوانند درب را باز کنند. و دیگر نیازی نیست هر بار که میخواهید از خانه بیرون بروید یک دسته کلید سنگین و بزرگ را با خود حمل کنید.

 

وجود آلارم هشدار

برخلاف قفل های مکانیکی هیچ تعاملی با شما ندارند، این قفل ها در صورتی که شخصی قصد دسترسی غیر مجاز به قفل را داشته باشد و یا آتش سوزی و.. اتفاق بیوفتد از طریق آلارم هشدار دهند اطلاع خواهد داد.

 

وجود سنسور های مختلف

به دلیل سنسورهای مختلفی که در قفل های دیجیتال نصب شده است، امکان سرقت از آنها تقریبا غیر ممکن است. به عنوان مثال اگر رمز را 3 بار اشتباه وارد کنید و... قفل هشدار امنیتی خواهد داد تا شما یا همسایگان از وجود شخص بیگانه مطلع شوند.

 

از دیگر سنسور های موجود در این قفل ها میتوان به سنسورهای: قفل کودک، ضدسرقت، ضد شوک، ضد حریق و قفل دوبل اشاره داشت.

 

https://digidl.net/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%88-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/

از سوالات مهمی که توسط خریداران قفل هوشمند پرسیده میشود در رابطه با تفاوت های آنها با قفل های مکانیکی است، به همین دلیل در این نوشته تصمیم گرفتیم برخی از تفاوت های این قفل ها را به صورت خلاصه بررسی کنیم. امکان ریموت کنترل قفل دیجیتال بر خلاف قفل های مکانیکی که هر بار برای باز کردنشان نیاز است که تا جلوی در یا پای آیفون بروید، قفل های دیجیتال دارای قابلیت ریموت کنترل یا همان کنترل از راه دور هستند، میتوانید با متصل کردن این قفل ها به از طریق نرم افزار قفل به تلفن همراه میتوانید از هرجایی که هستید از طریق نرم افزار قفل را کنترل کنید و از راه دور وضعیت امنیتی درب را چک کنید. عدم وجود کلیدهای مکانیکی یکی دیگر از تفاوت های قفل های هوشمند و قفل مکانیکی، عدم وجود کلیدهای مکانیکی در آنها است، با استفاده از آنها دیگر دغدغه و نگرانی گم شدن کلیدها را ندارید، زیرا حتی اگر کارت یا رمز عبور خود را گم کردید یا احساس کردید افراد غریبه به آنها دسترسی دارند میتوانید با ورود به نرم افزار قفل کلید مجازی را ابطال کنید در این صورت حتی اگر سارقان رمز عبور یا کارت را داشته باشند نمیتوانند درب را باز کنند. و دیگر نیازی نیست هر بار که میخواهید از خانه بیرون بروید یک دسته کلید سنگین و بزرگ را با خود حمل کنید. وجود آلارم هشدار برخلاف قفل های مکانیکی هیچ تعاملی با شما ندارند، این قفل ها در صورتی که شخصی قصد دسترسی غیر مجاز به قفل را داشته باشد و یا آتش سوزی و.. اتفاق بیوفتد از طریق آلارم هشدار دهند اطلاع خواهد داد. وجود سنسور های مختلف به دلیل سنسورهای مختلفی که در قفل های دیجیتال نصب شده است، امکان سرقت از آنها تقریبا غیر ممکن است. به عنوان مثال اگر رمز را 3 بار اشتباه وارد کنید و... قفل هشدار امنیتی خواهد داد تا شما یا همسایگان از وجود شخص بیگانه مطلع شوند. از دیگر سنسور های موجود در این قفل ها میتوان به سنسورهای: قفل کودک، ضدسرقت، ضد شوک، ضد حریق و قفل دوبل اشاره داشت. https://digidl.net/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%88-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/


:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

 

خانه هوشمند فناوری جدیدی است و به عنوان یک انقلاب دیجیتال مجسوب میشود، اگر به امنیت خانه و محل زندگی تان اهمیت میدهید، خانه هوشمند گزینه ای مناسب برای شما است، استفاده از خانه هوشمند و تجهیزات امنیتی هوشمند مانند: قفل هوشمند و قفل دیجیتال میتواند کیفیت زندگی را افزایش داده و امنیت را تامین کند.

افزایش کیفیت زندگی

استفاده از تکنولوژی های جدید در خانه ها میتواند نیاز های مختلفی را برآورده کند و همچنین باعث افزایش کیفیت زندگی شود، یکی از این موراد افزایش کیفیت زندگی است.

همواره تکنولوژی های مختلف باعث اقزایش کیفیت زندگی و همچنین پارامترهایی مانند: صرفه جویی در مصرف انرژی و ... شود.

بهره‌وری بیشتر

از دیگر فواید و مزایای استفاده از خانه هوشمند، بهره وری بیشتر است، با استفاده از یک پنل در این خانه ها میتوان انواع موارد مانند: صدا، چراغ ها و.. را کنترل کرد.

صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی

از دیگر مزایای خانه هوشمند، صرفه جویی در مصرف برق و انرژی است، از آنجایی که با استفاده از این سیستم ها میتوان مدیریت تمام وسایل را باهم انجام داد، میتوانید مثلا مشخص کنید که دستگاه ها در یک زمان خاص خاموش شوند یا در زمانی خاص روشن شوند. تا اگر فراموش کردید آنها را خاموش کنید برای مدت زمان زیادی انرژی مصرف نشود.

امکان ادغام همه دستگاه‌های هوشمند

مدریت کردن همه دستگاه های موجود در خانه میتواند کاری مشکل باشد، اما با استفاده از ابزارهایی که در خانه هوشمند در اختیار شما قرار میگیرد میتوانید، مدیریت تمام این دستگاه ها را به صورت یکجا انجام دهید.

 

https://digidl.net/%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: خانه هوشمند , قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

شما منزل نیستید ، اما چشم های شما آنجاست!

 

این که شما در منزلتان نیستید دلیل نمی شود که نتوانید از تردد هایی که به منزلتان می شود آگاه شوید. چشمی دیجیتال یوکا به شما کمک می کند تا در هنگامی که در سفر هستید تمامی خطراتی که متوجه منزلتان می شود را کنترل کنید. تصویر افرادی که پشت درب منزل شما قرار میگیرند ذخیره و ضبط می شود و شما قادرید در هر زمان آن را کنترل کنید.

 

 

چشمی دیجیتال یوکا چه مدت حواسش جمع است؟

 

چشمی دیجیتال هم مانند هر کالای دیجیتال دیگری با استفاده از باتری کار می کند. اما آیا این باتری تمام می شود و بعد... ؟ وقتی باتری چشمی تمام شود و ما منزل نباشیم دیگر چه فایده؟ چه کسی قرار است از آنجا به بعد مراقب منزل ما باشد؟؟

 

بله درست است. اما مژده ما به شما این است که باتری چشمی دیجیتال یوکا می تواند چند ماه کار کند و نیازی به شارژ نداشته باشد. پس حتی اگر مدت طولانی هم در سفر باشید باز هم می توانید با خرید چشمی دیجیتال خیال خود را از بابت امنیت منزل راحت کنید. چشمی دیجیتال  با استفاده از سنسور های حرکتی که دارد و ضبط اتوماتیک تمامی تردد ها توسط چشمی و ارسال آن به موبایل شما امنیت کامل منزل شما را برقرار می کند. پس خیالتان از بابت شارژ هم کاملا راحت باشد.

 

ویژگی های چشمی دیجیتال

 

چشمی های دیجیتال یوکا ویژگی های مطلوبی دارند که به هر یک اشاره خواهیم کرد :

 

۱. چشمی دیجیتال نیازی به استفاده از هیچ گونه سیم ندارد. این ابزار با استفاده از باتری های قلمی یا لیتیومی کار می کند و می تواند چند ماه بدون شارژ مجدد به کار خود ادامه دهد.

 

۲. چشمی های دیجیتال به آسانی و در عرض ده دقیقه روی درب منزل شما نصب می شوند. پس لازم نیست هیچ نگرانی از بابت نصب این چشمی ها روی درب منزل یا محل کار خود نداشته باشید این کار نیازی به هیچ متخصصی ندارد.

 

۳. چشمی دیجیتال را روی انواع و اقسام مختلف درب ها می توان به آسانی نصب کرد.

 

۴. یک مزیت بسیار مهمی که چشمی های دیجیتال یوکا دارا هستند این است که دارای زنگ هستند و شما لازم ندارید جدا گانه برای درب منزل زنگ تهیه کنید. این زنگ ها با موزیک های متنوع تعبیه شده اند. وجود زنگ روی چشمی دیجیتال به معنای این نیست که فقط در صورتی که فرد زنگ را فشار دهد تصویر ضبط می شود، بلکه سنسور های حرکتی که روی این دستگاه نصب شده اند هر گونه تردد را به اطلاع شما می رسانند.

 

۵. شما می توانید برای ذخیره تصاویر از کارت های حافظه میکرو استفاده کنید. بسته به این که از چه کارت حافظه ای با چه میزان ظرفیت استفاده میکنید عکس های بسیاری می توانند ذخیره شوند.

 

چشمی دیجیتال یوکا را از کجا خریداری کنیم؟

 

متخصصین ما همواره آماده اند تا در خرید چشمی دیجیتال یوکا شما را یاری دهند. شما می توانید با خریداری این محصول از شرکت نوآوران هوشمند تمامی مزایایی که ما برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم دریافت کنید. ما همواره در پی رضایت مشتریان خود بوده و با پاسخگویی ۲۴ ساعته در کنار شما هستیم.

 

ما به حسن خدمت خود ایمان داریم و به شما این اطمینان را می دهیم که خرید چشمی دیجیتال یوکا یک خرید مطمئن و با مزیت است . اما برای این که خیالتان از بابت خریدتان راحت باشد این امکان را قرار داده ایم که شما بتوانید تا ۷ روز بعد از خرید و حتی نصب محصول در صورتی که از کیفیت آن راضی نبودید کالای خود را بازگردانید و وجه پرداخت شده به شما بر میگردد. همچنین شما می توانید تا دو سال از گارانتی این محصول برخوردار باشید.

 

پس اگر شما هم به یک نگهبان تمام و عیار برای منزل یا محل کارتان نیاز دارید همین الآن با ما تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.



:: برچسب‌ها: چشمی دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

قفل های دیجیتال چگونه به بهبود زندگی شما کمک می کنند؟ از یکی از انواع قفل دیجیتال ، قفل های هوشمند هستند. از این قفل ها در سیستم منزل خود استفاده کنید تا به آسایش، امنیت و ارتباط بیشتر و بهتری برسید.

آسایش بیش تر

قفل های منزل بیش ترین آمار گم شدن را دارند. برای اینکه هیچ وقت پشت در نمانیم و آسایش بیش تری داشته باشیم باید از قفل دیجیتال استفاده کنیم. این قفل ها به شما امکان می دهد تا:

  • با استفاده از یک برنامه ی موبایل قفل ها و دیگر دستگاه های هوشمند منزل خود را کنترل کنید.
  •  به قفل های الکتریکی نیازی نداشته باشید.
  •  درها را از راه دور باز و بسته کنید.

امنیت بهتر

قفل هوشمند دارای رمزهای خاصی هستند که به شما اجازه ی کنترل رفت و آمدها را می دهند. اگر از آیفون های هوشمند هم استفاده کنید میزان ایمنی و کارایی را بالاتر خواهید برد. از جمله:

  •  سیستم امنیتی خود را با توجه به قفل بودن درها فعال و غیر فعال کنید.
  •  با استفاده از سیستم اینترکام با کسانی که به در منزلتان می آیند مکالمه ای دو طرفه داشته باشید.
  •  تصویر فردی که پشت در است را ببینید.
  • وقتی کسی در منزل شماست برایتان پیام اخطار می فرستد.

 

ارتباط قوی تر

اگر در سیستم خود از قفل های هوشمند استفاده می کنید ارتباط میان تمامی دستگاه های هوشمند شما بهتر می شود. برای اینکه ایمنی لازم را فراهم کنیم قفل های هوشمند باید به صورت زیر برنامه ریزی شوند:

  • دوربین های تصویری. برای دیدن تصویر افرادی که به درب منزل مراجعه می کنند.
  • گوشی های هوشمند. قفل های هوشمند را از موبایل خود کنترل کنید و اگر اتفاقی بیفتد روی موبایل شما پیام اخطار نمایان می شود.
  • اخطارهای ایمنی. هر اتفاقی که بیفتد اخطاری بر روی گوشی شما نمایان می شود.

یک سیستم تمام اتوماتیک شما را از هر اتفاق مشکوک مطلع می سازد و به شما کمک می کند تا همیشه بر منزل خود نظارت کامل داشته باشید. قفل دیجیتال برای افرادی که به دنبال امنیت و مدیریت بهتر منزل خود هستند گزینه ی مناسبی است.



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند , قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

در اكثر مواقع در حين طراحي سيستم امنيتي محيط هاي مختلف بيشتر تمركز بر روي درب ورودي آنها است، و هميشه بخش هاي مهم ديگري مانند: پنجره ها، درب هاي داخلي و.. فراموش ميشوند.

زماني كه سيستم هاي ضد سرقت در خانه و يا محل كار بر روي تمام بخش هاي خانه متمركز باشد و بخش هايي مانند: پنجره ها و نقاط كوري كه سارقان ميتوانند از آنها وارد ساختمان شوند را پوشش دهد، متوان گفت آن خانه واقعا ضد سرقت است.

و همچنين زماني كه درب هاي داخلي هم مجهز به تكنولوژي هاي امنيتي باشند، حتي اگر سارق موفق شود از سد درب ورودي ساختمان عبور كند، باز نميتواند به اتاق هايي كه وسايل ارزشمندي را در آنها قرار داده ايد وارد شود.

همچنين اين سيستم ها امكان كنترل با استفاده از كنترل پنل كلي را نيز دارند، كه اين امكان را به شما ميدهد كه با نصب يك برنامه بر روي موبايل يا تبلت، بتوانيد همه سيستم ها را به صورت يكجا كنترل كنيد.

قابليت هايي كه از قفل هاي هوشمند نميدانيد چيست؟ جهت آشنايي بيشتر بخوانيم.

 

معرفي ابزارهاي مورد نياز در سيستم ضد سرقت هوشمند

سنسورهاي درب و پنجره

دوربين امنيتي

الارم يا آژير هشدار

قفل ديجيتال

كنترل

پنل هوشمند

 

سيستم‌هاي ضد سرقت منازل چگونه كار مي‌كنند؟

همانطور كه گقتيم سيستم ها ي ضد سرقت داراي بخش هاي متفاوتي هستند، بخش هايي مانند قفل، سنسور و... همه اين سيستم ها به صورت يكپارچه با استفاده از يك كنترل پنل يا مركز فرمان قابل كنترل هستند، كه ميتوان آنها را از راه دور كنترل كرد.

به عنوان مثال زماني كه در خانه هستيد ميتوانيد فضاي خارجي ساختمان را با استفاده از سنسورهاي حركتي ايمن سازي كنيد. و وضعيت آنها را با استفاده از دوربين هاي امنيتي چك كنيد.

يا به عنوان مثال وجود سنسورهاي هوشمند اين امكان را فراهم ميكند، كه بتوانيد از دسترسي هاي غيرمجاز به داخل ساختمان جلوگيري كنيد. و حضور عوامل بيگانه داخل ساختمان را اطلاع رساني كند.

 

https://digidl.net/%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b6%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%82%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

از مهمترین رویکردهایی که این روزها بسیار مورد توجه قرار میگیرد، رویکردهایی برای حفاظت و امنیت ساختمان هوشمند است که میتواند، تحت یک سیستم مدیریت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد، و باعث امنیت بیشتر ساختمان شما شود. خانه هوشمند به دلیل به کارگیری از سیستم های بهینه مصرف انرژی میتوانند، علاوه بر تامین امنیت خانه شما، زمان و هزینه های نگهداری از ساختمان را کاهش دهند و بهبود زندگی افراد کم توان مانند معلولین و سالمندان کمک کند.

امنیت مجازی و امنیت جانی در خانه هوشمند

سیستم های امنیتی هوشمند به دو دسته تقسیم بندی میشوند:

  1. سیستم امنیت مجازی
  2. سیستم امنیت جانی افراد

هر یک از سیستم هایی که نام بردیم، دارای مزایا، معایب و پیچیدگی ها خاص خود هستند که در ادامه این نوشته در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

سیستم امنیت جانی افراد

این سیستم بر خلاف سیستم قبلی که تنها به امنیت مجازی میپرداخت، مستقیما با امنیت جان افراد در ارتباط است. این سیستم، بخش هایی مانند موارد زیر را تحت تاثیر قرار میدهد.

  • سیستم اعلام سرقت
  • سیستم اعلام نشت گاز
  • سیستم کنترل ورود و خروج مانند قفل دیجیتال

استفاده از هر یک از سیستم های بالا میتواند جلوی اتفاقاتی که میتواند باعث به خطر افتادن جان افراد شود را بگیرد، اتفاقاتی مانند: آتش سوزی، گاز گرفتگی و سرقت.

پس میتوان گفت که خانه های هوشمند میتوانند باعث ایجاد زیرساختی مناسب برای تحلیل و بررسی سیستم های امنیتی شوند، که میتواند امنیت یک خانه هوشمند را چندین برابر یک خانه معمولی کند.

سیستم امنیت مجاری

سیستم امنیت مجازی همان سیستم امنیتی اینترنتی، شبکه و سازه هایی از این قبیل است که یکی از حساس ترین مباحث قابل توجه در تامین امنیت و اطلاعات محسوب میشود، و چالش های زیادی را در ذهن محققان به وجود آورده است.

نقش سیستم کنترل ورود وخروج

زمانی که از سیستم های کنترل ورود و خروج در خانه های هوشمند استفاده شود، میتوان، به راحتی رفت و آمد افراد به داخل خانه را تنظیم و خصوصی سازی کرد.

این سیستم ها روی قفل های درب ورودی ساختمان نصب شوند، و از این طریق رفت و آمد افراد را کنترل کنند: عملکرد این سیستم به این صورت است که، افراد هر یک برای ورود به داخل ساختمان از کارت شخصی، رمز شخصی یا اثرانگشت استفاده میکنند. به این ترتیب زمانی که فردی درب را باز میکند، به سادگی توسط شما قابل تشخیص است. که چه فردی در چه زمانی وارد ساختمان شده است، و میتوانید گزارش عبور مرور افراد را از این سیستم ها استخراج کنید.

https://digidl.net/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

اهميت امنيت در جهاني كه پيوسته در حال تغيير است

در عصر حاضر، توجه افراد به حفظ امنيت فردي و خانوادگي دوچندان شده است. يكي از اقدامات پرطرفدار در شهرنشيني نوين، هوشمندسازي ساختمان محل كار يا سكونت است. شما با راه‌اندازي هريك از دستگاه‌هاي هوشمند امنيتي به‌راحتي و در مواردي با جزئيات دقيق از ساختمان خود به بهترين شكل ممكن مراقبت كنيد.

 

انواع دستگاه‌هاي امنيتي هوشمند  

 

ازجمله دستگاه‌هاي هوشمند امنيتي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

 

چشمي ديجيتال

از رايج‌ترين و مفيدترين دستگاه‌هاي امنيتي هوشمند؛ انواع چشمي هاي ديجيتال هستند.قابليت اتصال به شبكه WiFi را دارد.

 

 قفل‌هاي ديجيتال

امكان قفل درب منزل حتي زماني كه در خانه نيستيد.قابليت اتصال به شبكه WiFi را دارد.

 

دوربين‌هاي هوشمند

انواع دوربين‌هاي داخلي و بيروني كه هم مصارف خانگي و شخصي دارند و هم در محل كار و كارخانه نصب مي‌شود.قابليت اتصال به شبكه WiFi را دارد

 

 سيستم روشنايي هوشمند

براي خاموش و روشن يا كم‌وزياد كردن نور ساختمان استفاده مي‌شود.قابليت اتصال به شبكه WiFi را دارد.

 

 

چشمي ديجيتال چيست؟

قطعاً شما هم از طرفداران زندگي كم دغدغه و شيرين مدرن هستيد؛ پس اجازه بدهيد شمارا با چشمي ديجيتال آشنا كنم كه برخلاف ظاهر ساده و سنتي چشمي‌هاي قديمي كه مجبور مي‌شديم براي شناسايي فرد پشت در، صورتمان را به در بچسبانيم تا از حفره چشمي بتوانيم ببينيم، چشمي ديجيتال با ظاهري بسيار جذاب و شيك و قابليت‌هاي هوشمندانه فراوان آماده است تا به كمك آن، شما بدون دردسر و تلاش اضافي، فرد پشت در را ببينيد.

پس از چشمي‌هاي قديمي كه روي درهاي ساختمان نصب مي‌شد، حالا نوبت چشمي ديجيتال است. شما اكنون مي‌توانيد با خيال آسوده و پس از بررسي همه دستگاه‌هاي امنيتي هوشمند، يكي از مفيدترين و پرطرفدارترين دستگاه‌هاي امنيتي هوشمند را براي درب ساختمان خود خريداري كنيد.

چند نكته راجع به چشمي ديجيتال ؟

چشمي ديجيتال را مي‌توان روي انواع درب‌هاي معمولي و چوبي و ضد سرقت نصب كرد.

◄ پس از نصب چشمي ديجيتال، فرد به‌راحتي و با وضوح كامل مي‌تواند تصوير كسي را كه پشت در است در نمايشگر LCD چشمي، مشاهده كند.

◄ دوست مهربان با كودكان و افراد سالخورده است.

◄ مراقب جيب شماست!

◄ با كمك نمايشگر چشمي ديجيتال و برخلاف چشمي قديمي، كه ديد بسيار محدود و ناواضحي مي‌داد، مي‌توانيد ميدان ديد گسترده و رضايت بخشي از فضاي بيروني داشته باشيد.

◄ سيستم چشمي ديجيتال به‌گونه‌اي طراحي‌شده كه كاربر مي‌تواند گزينه ذخيره تصوير را فعال كند. با فعال كردن اين گزينه، هرزمان كه در خانه نباشيد، تصوير يا تصاوير افرادي كه پشت در ايستاده بودند يا تردد مي‌كردند، ذخيره مي‌شود.

◄ مي‌توانيد از گزينه زنگ چشمي ديجيتال استفاده كنيد و زنگ‌هاي متنوعي داشته باشيد.

◄ قابليت ديد در شب چشمي ديجيتال، امكان يك ماجراجويي شبانه و كوتاه را براي شما كه ممكن است يك روح سرگردان پشت در خانه منتظرتان باشد، فراهم مي‌كند!

◄ امكان ثبت ساعت و تاريخ را براي شما فراهم كرده است.

◄ حس‌گرهاي حركتي شگفت‌انگيز چشمي ديجيتال شمارا از حضور طولاني يا تردد فرد حتي بدون زنگ زدن باخبر مي‌كند.

چشمي ديجيتال بي‌سيم هم وارد بازار شده است و شما بااتصال آن به گوشي هوشمند يا لپ‌تاپتان مي‌توانيد كنترل كاملي بر فضاي بيروني حتي بيرون از خانه داشته باشيد.

 

 

https://digidl.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d8%a2%d9%86/9%86/

با نگاهی به گذشته و مقایسه آن با دست کم ده سال اخیر، می‌توان به رشد سرسام‌آور جمعیت و پیشرفت فناوری پی برد. پیشرفت‌های اخیر چنان گسترده، کامل، چالش‌برانگیز و گاهی عجیب هستند که ما را دچار هراس از فنّاوری و تصور غلبه هوش مصنوعی بر بشریت می‌کند. در عصر حاضر، که زندگی‌ها محدود به فضاهایی کوچک‌تر با تجهیزات، ثروت و دارایی‌های ارزشمند بیشتر شده ، توجه افراد به حفظ امنیت فردی و خانوادگی دوچندان شده است. یکی از اقدامات پرطرفدار در شهرنشینی نوین، هوشمندسازی ساختمان محل کار یا سکونت است. شما با راه‌اندازی هریک از دستگاه‌های هوشمند امنیتی به‌راحتی و در مواردی با جزئیات دقیق از ساختمان خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. انواع دستگاه‌های امنیتی هوشمند ازجمله دستگاه‌های هوشمند امنیتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ●چشمی دیجیتال از رایج‌ترین و مفیدترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند؛ انواع چشمی های دیجیتال هستند.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد ●قفل‌های دیجیتال امکان قفل درب منزل حتی زمانی که در خانه نیستید.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد. ● سیستم روشنایی هوشمند برای خاموش و روشن یا کم‌وزیاد کردن نور ساختمان استفاده می‌شود.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد. چشمی دیجیتال چیست؟ قطعاً شما هم از طرفداران زندگی کم دغدغه و شیرین مدرن هستید؛ پس اجازه بدهید شمارا با چشمی دیجیتال آشنا کنم که برخلاف ظاهر ساده و سنتی چشمی‌های قدیمی که مجبور می‌شدیم برای شناسایی فرد پشت در، صورتمان را به در بچسبانیم تا از حفره چشمی بتوانیم ببینیم، چشمی دیجیتال با ظاهری بسیار جذاب و شیک و قابلیت‌های هوشمندانه فراوان آماده است تا به کمک آن، شما بدون دردسر و تلاش اضافی، فرد پشت در را ببینید. پس از چشمی‌های قدیمی که روی درهای ساختمان نصب می‌شد، حالا نوبت چشمی دیجیتال است. شما اکنون می‌توانید با خیال آسوده و پس از بررسی همه دستگاه‌های امنیتی هوشمند، یکی از مفیدترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند را برای درب ساختمان خود خریداری کنید. چند نکته راجع به چشمی دیجیتال ؟ ◄ چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد. ◄ پس از نصب چشمی دیجیتال، فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت در است در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند. ◄ دوست مهربان با کودکان و افراد سالخورده است. ◄ مراقب جیب شماست! ◄ با کمک نمایشگر چشمی دیجیتال و برخلاف چشمی قدیمی، که دید بسیار محدود و ناواضحی می‌داد، می‌توانید میدان دید گسترده و رضایت بخشی از فضای بیرونی داشته باشید. ◄ سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند گزینه ذخیره تصویر را فعال کند. با فعال کردن این گزینه، هرزمان که در خانه نباشید، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند، ذخیره می‌شود. ◄ می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید. ◄ قابلیت دید در شب چشمی دیجیتال، امکان یک ماجراجویی شبانه و کوتاه را برای شما که ممکن است یک روح سرگردان پشت در خانه منتظرتان باشد، فراهم می‌کند! ◄ امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است. ◄ حس‌گرهای حرکتی شگفت‌انگیز چشمی دیجیتال شمارا از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن باخبر می‌کند. ◄ چشمی دیجیتال بی‌سیم هم وارد بازار شده است و شما بااتصال آن به گوشی هوشمند یا لپ‌تاپتان می‌توانید کنترل کاملی بر فضای بیرونی حتی بیرون از خانه داشته باشید. https://digidl.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d8%a2%d9%86/
با نگاهی به گذشته و مقایسه آن با دست کم ده سال اخیر، می‌توان به رشد سرسام‌آور جمعیت و پیشرفت فناوری پی برد. پیشرفت‌های اخیر چنان گسترده، کامل، چالش‌برانگیز و گاهی عجیب هستند که ما را دچار هراس از فنّاوری و تصور غلبه هوش مصنوعی بر بشریت می‌کند. در عصر حاضر، که زندگی‌ها محدود به فضاهایی کوچک‌تر با تجهیزات، ثروت و دارایی‌های ارزشمند بیشتر شده ، توجه افراد به حفظ امنیت فردی و خانوادگی دوچندان شده است. یکی از اقدامات پرطرفدار در شهرنشینی نوین، هوشمندسازی ساختمان محل کار یا سکونت است. شما با راه‌اندازی هریک از دستگاه‌های هوشمند امنیتی به‌راحتی و در مواردی با جزئیات دقیق از ساختمان خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. انواع دستگاه‌های امنیتی هوشمند ازجمله دستگاه‌های هوشمند امنیتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ●چشمی دیجیتال از رایج‌ترین و مفیدترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند؛ انواع چشمی های دیجیتال هستند.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد ●قفل‌های دیجیتال امکان قفل درب منزل حتی زمانی که در خانه نیستید.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد. ● سیستم روشنایی هوشمند برای خاموش و روشن یا کم‌وزیاد کردن نور ساختمان استفاده می‌شود.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد. چشمی دیجیتال چیست؟ قطعاً شما هم از طرفداران زندگی کم دغدغه و شیرین مدرن هستید؛ پس اجازه بدهید شمارا با چشمی دیجیتال آشنا کنم که برخلاف ظاهر ساده و سنتی چشمی‌های قدیمی که مجبور می‌شدیم برای شناسایی فرد پشت در، صورتمان را به در بچسبانیم تا از حفره چشمی بتوانیم ببینیم، چشمی دیجیتال با ظاهری بسیار جذاب و شیک و قابلیت‌های هوشمندانه فراوان آماده است تا به کمک آن، شما بدون دردسر و تلاش اضافی، فرد پشت در را ببینید. پس از چشمی‌های قدیمی که روی درهای ساختمان نصب می‌شد، حالا نوبت چشمی دیجیتال است. شما اکنون می‌توانید با خیال آسوده و پس از بررسی همه دستگاه‌های امنیتی هوشمند، یکی از مفیدترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند را برای درب ساختمان خود خریداری کنید. چند نکته راجع به چشمی دیجیتال ؟ ◄ چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد. ◄ پس از نصب چشمی دیجیتال، فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت در است در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند. ◄ دوست مهربان با کودکان و افراد سالخورده است. ◄ مراقب جیب شماست! ◄ با کمک نمایشگر چشمی دیجیتال و برخلاف چشمی قدیمی، که دید بسیار محدود و ناواضحی می‌داد، می‌توانید میدان دید گسترده و رضایت بخشی از فضای بیرونی داشته باشید. ◄ سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند گزینه ذخیره تصویر را فعال کند. با فعال کردن این گزینه، هرزمان که در خانه نباشید، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند، ذخیره می‌شود. ◄ می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید. ◄ قابلیت دید در شب چشمی دیجیتال، امکان یک ماجراجویی شبانه و کوتاه را برای شما که ممکن است یک روح سرگردان پشت در خانه منتظرتان باشد، فراهم می‌کند! ◄ امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است. ◄ حس‌گرهای حرکتی شگفت‌انگیز چشمی دیجیتال شمارا از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن باخبر می‌کند. ◄ چشمی دیجیتال بی‌سیم هم وارد بازار شده است و شما بااتصال آن به گوشی هوشمند یا لپ‌تاپتان می‌توانید کنترل کاملی بر فضای بیرونی حتی بیرون از خانه داشته باشید. https://digidl.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d8%a2%d9%86/
با نگاهی به گذشته و مقایسه آن با دست کم ده سال اخیر، می‌توان به رشد سرسام‌آور جمعیت و پیشرفت فناوری پی برد. پیشرفت‌های اخیر چنان گسترده، کامل، چالش‌برانگیز و گاهی عجیب هستند که ما را دچار هراس از فنّاوری و تصور غلبه هوش مصنوعی بر بشریت می‌کند. در عصر حاضر، که زندگی‌ها محدود به فضاهایی کوچک‌تر با تجهیزات، ثروت و دارایی‌های ارزشمند بیشتر شده ، توجه افراد به حفظ امنیت فردی و خانوادگی دوچندان شده است. یکی از اقدامات پرطرفدار در شهرنشینی نوین، هوشمندسازی ساختمان محل کار یا سکونت است. شما با راه‌اندازی هریک از دستگاه‌های هوشمند امنیتی به‌راحتی و در مواردی با جزئیات دقیق از ساختمان خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. انواع دستگاه‌های امنیتی هوشمند ازجمله دستگاه‌های هوشمند امنیتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ●چشمی دیجیتال از رایج‌ترین و مفیدترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند؛ انواع چشمی های دیجیتال هستند.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد ●قفل‌های دیجیتال امکان قفل درب منزل حتی زمانی که در خانه نیستید.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد. ● سیستم روشنایی هوشمند برای خاموش و روشن یا کم‌وزیاد کردن نور ساختمان استفاده می‌شود.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد. چشمی دیجیتال چیست؟ قطعاً شما هم از طرفداران زندگی کم دغدغه و شیرین مدرن هستید؛ پس اجازه بدهید شمارا با چشمی دیجیتال آشنا کنم که برخلاف ظاهر ساده و سنتی چشمی‌های قدیمی که مجبور می‌شدیم برای شناسایی فرد پشت در، صورتمان را به در بچسبانیم تا از حفره چشمی بتوانیم ببینیم، چشمی دیجیتال با ظاهری بسیار جذاب و شیک و قابلیت‌های هوشمندانه فراوان آماده است تا به کمک آن، شما بدون دردسر و تلاش اضافی، فرد پشت در را ببینید. پس از چشمی‌های قدیمی که روی درهای ساختمان نصب می‌شد، حالا نوبت چشمی دیجیتال است. شما اکنون می‌توانید با خیال آسوده و پس از بررسی همه دستگاه‌های امنیتی هوشمند، یکی از مفیدترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند را برای درب ساختمان خود خریداری کنید. چند نکته راجع به چشمی دیجیتال ؟ ◄ چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد. ◄ پس از نصب چشمی دیجیتال، فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت در است در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند. ◄ دوست مهربان با کودکان و افراد سالخورده است. ◄ مراقب جیب شماست! ◄ با کمک نمایشگر چشمی دیجیتال و برخلاف چشمی قدیمی، که دید بسیار محدود و ناواضحی می‌داد، می‌توانید میدان دید گسترده و رضایت بخشی از فضای بیرونی داشته باشید. ◄ سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند گزینه ذخیره تصویر را فعال کند. با فعال کردن این گزینه، هرزمان که در خانه نباشید، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند، ذخیره می‌شود. ◄ می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید. ◄ قابلیت دید در شب چشمی دیجیتال، امکان یک ماجراجویی شبانه و کوتاه را برای شما که ممکن است یک روح سرگردان پشت در خانه منتظرتان باشد، فراهم می‌کند! ◄ امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است. ◄ حس‌گرهای حرکتی شگفت‌انگیز چشمی دیجیتال شمارا از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن باخبر می‌کند. ◄ چشمی دیجیتال بی‌سیم هم وارد بازار شده است و شما بااتصال آن به گوشی هوشمند یا لپ‌تاپتان می‌توانید کنترل کاملی بر فضای بیرونی حتی بیرون از خانه داشته باشید. https://digidl.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d8%a2%d9%86/
با نگاهی به گذشته و مقایسه آن با دست کم ده سال اخیر، می‌توان به رشد سرسام‌آور جمعیت و پیشرفت فناوری پی برد. پیشرفت‌های اخیر چنان گسترده، کامل، چالش‌برانگیز و گاهی عجیب هستند که ما را دچار هراس از فنّاوری و تصور غلبه هوش مصنوعی بر بشریت می‌کند. در عصر حاضر، که زندگی‌ها محدود به فضاهایی کوچک‌تر با تجهیزات، ثروت و دارایی‌های ارزشمند بیشتر شده ، توجه افراد به حفظ امنیت فردی و خانوادگی دوچندان شده است. یکی از اقدامات پرطرفدار در شهرنشینی نوین، هوشمندسازی ساختمان محل کار یا سکونت است. شما با راه‌اندازی هریک از دستگاه‌های هوشمند امنیتی به‌راحتی و در مواردی با جزئیات دقیق از ساختمان خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. انواع دستگاه‌های امنیتی هوشمند ازجمله دستگاه‌های هوشمند امنیتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ●چشمی دیجیتال از رایج‌ترین و مفیدترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند؛ انواع چشمی های دیجیتال هستند.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد ●قفل‌های دیجیتال امکان قفل درب منزل حتی زمانی که در خانه نیستید.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد. ● سیستم روشنایی هوشمند برای خاموش و روشن یا کم‌وزیاد کردن نور ساختمان استفاده می‌شود.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد. چشمی دیجیتال چیست؟ قطعاً شما هم از طرفداران زندگی کم دغدغه و شیرین مدرن هستید؛ پس اجازه بدهید شمارا با چشمی دیجیتال آشنا کنم که برخلاف ظاهر ساده و سنتی چشمی‌های قدیمی که مجبور می‌شدیم برای شناسایی فرد پشت در، صورتمان را به در بچسبانیم تا از حفره چشمی بتوانیم ببینیم، چشمی دیجیتال با ظاهری بسیار جذاب و شیک و قابلیت‌های هوشمندانه فراوان آماده است تا به کمک آن، شما بدون دردسر و تلاش اضافی، فرد پشت در را ببینید. پس از چشمی‌های قدیمی که روی درهای ساختمان نصب می‌شد، حالا نوبت چشمی دیجیتال است. شما اکنون می‌توانید با خیال آسوده و پس از بررسی همه دستگاه‌های امنیتی هوشمند، یکی از مفیدترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند را برای درب ساختمان خود خریداری کنید. چند نکته راجع به چشمی دیجیتال ؟ ◄ چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد. ◄ پس از نصب چشمی دیجیتال، فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت در است در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند. ◄ دوست مهربان با کودکان و افراد سالخورده است. ◄ مراقب جیب شماست! ◄ با کمک نمایشگر چشمی دیجیتال و برخلاف چشمی قدیمی، که دید بسیار محدود و ناواضحی می‌داد، می‌توانید میدان دید گسترده و رضایت بخشی از فضای بیرونی داشته باشید. ◄ سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند گزینه ذخیره تصویر را فعال کند. با فعال کردن این گزینه، هرزمان که در خانه نباشید، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند، ذخیره می‌شود. ◄ می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید. ◄ قابلیت دید در شب چشمی دیجیتال، امکان یک ماجراجویی شبانه و کوتاه را برای شما که ممکن است یک روح سرگردان پشت در خانه منتظرتان باشد، فراهم می‌کند! ◄ امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است. ◄ حس‌گرهای حرکتی شگفت‌انگیز چشمی دیجیتال شمارا از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن باخبر می‌کند. ◄ چشمی دیجیتال بی‌سیم هم وارد بازار شده است و شما بااتصال آن به گوشی هوشمند یا لپ‌تاپتان می‌توانید کنترل کاملی بر فضای بیرونی حتی بیرون از خانه داشته باشید. https://digidl.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d8%a2%d9%86/
با نگاهی به گذشته و مقایسه آن با دست کم ده سال اخیر، می‌توان به رشد سرسام‌آور جمعیت و پیشرفت فناوری پی برد. پیشرفت‌های اخیر چنان گسترده، کامل، چالش‌برانگیز و گاهی عجیب هستند که ما را دچار هراس از فنّاوری و تصور غلبه هوش مصنوعی بر بشریت می‌کند. در عصر حاضر، که زندگی‌ها محدود به فضاهایی کوچک‌تر با تجهیزات، ثروت و دارایی‌های ارزشمند بیشتر شده ، توجه افراد به حفظ امنیت فردی و خانوادگی دوچندان شده است. یکی از اقدامات پرطرفدار در شهرنشینی نوین، هوشمندسازی ساختمان محل کار یا سکونت است. شما با راه‌اندازی هریک از دستگاه‌های هوشمند امنیتی به‌راحتی و در مواردی با جزئیات دقیق از ساختمان خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. انواع دستگاه‌های امنیتی هوشمند ازجمله دستگاه‌های هوشمند امنیتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ●چشمی دیجیتال از رایج‌ترین و مفیدترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند؛ انواع چشمی های دیجیتال هستند.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد ●قفل‌های دیجیتال امکان قفل درب منزل حتی زمانی که در خانه نیستید.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد. ● سیستم روشنایی هوشمند برای خاموش و روشن یا کم‌وزیاد کردن نور ساختمان استفاده می‌شود.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد. چشمی دیجیتال چیست؟ قطعاً شما هم از طرفداران زندگی کم دغدغه و شیرین مدرن هستید؛ پس اجازه بدهید شمارا با چشمی دیجیتال آشنا کنم که برخلاف ظاهر ساده و سنتی چشمی‌های قدیمی که مجبور می‌شدیم برای شناسایی فرد پشت در، صورتمان را به در بچسبانیم تا از حفره چشمی بتوانیم ببینیم، چشمی دیجیتال با ظاهری بسیار جذاب و شیک و قابلیت‌های هوشمندانه فراوان آماده است تا به کمک آن، شما بدون دردسر و تلاش اضافی، فرد پشت در را ببینید. پس از چشمی‌های قدیمی که روی درهای ساختمان نصب می‌شد، حالا نوبت چشمی دیجیتال است. شما اکنون می‌توانید با خیال آسوده و پس از بررسی همه دستگاه‌های امنیتی هوشمند، یکی از مفیدترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند را برای درب ساختمان خود خریداری کنید. چند نکته راجع به چشمی دیجیتال ؟ ◄ چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد. ◄ پس از نصب چشمی دیجیتال، فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت در است در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند. ◄ دوست مهربان با کودکان و افراد سالخورده است. ◄ مراقب جیب شماست! ◄ با کمک نمایشگر چشمی دیجیتال و برخلاف چشمی قدیمی، که دید بسیار محدود و ناواضحی می‌داد، می‌توانید میدان دید گسترده و رضایت بخشی از فضای بیرونی داشته باشید. ◄ سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند گزینه ذخیره تصویر را فعال کند. با فعال کردن این گزینه، هرزمان که در خانه نباشید، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند، ذخیره می‌شود. ◄ می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید. ◄ قابلیت دید در شب چشمی دیجیتال، امکان یک ماجراجویی شبانه و کوتاه را برای شما که ممکن است یک روح سرگردان پشت در خانه منتظرتان باشد، فراهم می‌کند! ◄ امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است. ◄ حس‌گرهای حرکتی شگفت‌انگیز چشمی دیجیتال شمارا از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن باخبر می‌کند. ◄ چشمی دیجیتال بی‌سیم هم وارد بازار شده است و شما بااتصال آن به گوشی هوشمند یا لپ‌تاپتان می‌توانید کنترل کاملی بر فضای بیرونی حتی بیرون از خانه داشته باشید. https://digidl.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d8%a2%d9%86/


:: برچسب‌ها: قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی

 

یکی از سوالاتی که هموراه خریداران قفل دیجیتال دارند این است که آیا دستگیره های الکترونیکی هوشمند قابلیت باز شدن با استفاده از کلیدهای مکانیکی را هم دارند؟ به همین دلیل هم در این نوشته تصمیم گرفتیم پاسخ این سوال را بررسی کنیم.

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله، بیشتر این دستگیره ها از کلیدهای مکانیکی هم به عنوان پشتیان استفاده میکنند.

هدف قفل دیجیتال و هوشمند از ورود به بازار فراهم کردن سهولت، امنیت، زیبایی و حذف کلیدهای مکانیکی دردسر ساز بوده است، و این قفل ها از کلیدهای مجازی و الکترونیکی اعم از رمز، بیومتریک و یا کارت برای باز شدن استفاده میکنند، به این صورت که کاربر برای باز کردن قفلی که با ویژگی بیومتریک کار میکند تنها کافی است که انگشت خود را روی اسکنر اثرانگشت قرار دهد تا قفل به سادگی برای او باز شود.

 

اما با این وجود برخی از کاربران ترجیح میدهند که قفلی که خریداری میکنند با استفاده از کلیدهای مکانیکی هم باز شود، و این مسئله برای آنها بسیار مهم و جدی است.

 

دلیل این مسئله میتواند این باشد که مخاطب هنوز میزان امنیت کلیدهای الکترونیکی را در مقایسه با کلیدهای مکانیکی درک نکرده است. یا افراد کهنسالی در خانه وجود دارند که استفاده از کلیدهای الکترونیکی مانند رمز عبور و.. برایشان مشکل است، در این صورت استفاده از کلید برای آنها بسیار مناسب خواهد بود.

 

همچنین به این دلیل که این قفل ها با استفاده از انرژی الکترونیکی کار میکنند، ممکن است این حس در مخاطبان به وجود بیاید که در صورت قطع برق یا تمام شدن باتری، قفل باز نخواهد شد. و از قابلیت باز شدن با کلیدهای مکانیکی به عنوان یک قابلیت پشتیبان استفاده میکنند.

 

فواید استفاده از کلید مکانیکی در قفل های الکترونیکی چیست؟

افراد کهنسال که استفاده از قفل های الکترونیکی برایشان دشوار است میتوانند با استفاده از کلید به درب دسترسی داشته باشند.

اگر قفل بیومتریک باشد و فرد دچار آسیبی شده باشد که امکان استفاده از قفل بیومتریک را نداشته باشد، مثلا اگر دست مخاطب بریده شده باشد.

افراد نابینا یا کم بینا

زمان هایی که رمز عبور یا کارت و.. را فراموش کرده باشید.

 

 

https://digidl.net/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین صادقی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد